lord_n Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjører et bilde opplastningsskript som laster opp bilder, det er ønskelig å legge bildene i ulike mapper. Og det fungerer fint så lenge jeg har laget mappen på forhånd i ftp programmet, men om jeg prøver laste opp til en mappe som jeg har laget med et php script fungerer det ikke. Atributtene til mappen er satt til 0777 Noen som kan hjelpe her $rekID = $_GET['rekID']; $mappe = "rek$rekID"; mkdir("./picture/$mappe", 0777); Lenke til kommentar
???????? Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sjekk at du har skriverettigheter til mappen som du ønsker å opprette en undermappe i. Sjekk også på at dersom safe mode er på, at mappene er i safe mode mappen. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Greit. *rapportert* Endret 7. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ta å hold kjeft og rapporter posten isteden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Voldsomt da.. men uansett, dette er det vi kaller et elendig emnefelt og du har postet nok til å vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg