Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

kjøp av router

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den øverste du linker til, og den fungerer utmerket.

Den må settes opp, men det gjøres enkelt ved at du kobler den til, åpner deretter et internett vindu på en av maskinene som er koblet til og taster inn 192.168.1.1 i URL adressen.

Du kommer da til en innlogingsside (passordet står i manualen), og deretter kan du kjøre en setup-wizard som guider deg gjennom oppsettet.

Dette er gjort på et par minutter, men du trenger å ha all oppkoblings-informasjonen fra din ISP klar (print det ut på forhånd).

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar

Jeg har barrikaden. Er sånn halvfornøyd. Den har instillingene jeg trenger, men den har en tendens til å ikke svare når jeg prøver å sette den opp med nettleseren. Men den har enkelt oppsett ja. Har en venn som har satt opp maken til den jeg har på Telenor, så det skal gå fint.

Lenke til kommentar

TJA!! (Helst med enda større bokstaver og enda flere utropstegn...)

SMC er absolutt ikke øverste hylle. De har så som så med produkter og supporten deres er rett og slett slett... (Hehe. Pun intended.)

Har satt opp mange SMC produkter, og de fleste virker i alle fall, men langt fra alt er fryd og gammen. Spesielt på trådløst synes jeg SMC har en jobb å gjøre med drivere og firmwares.

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg har bare hatt gode erfaring med SMC ruter/switcher (har ikke prøvd SMC accesspoint). Jeg har nå en switch fra SMC som har oppetid over 100dager, og den går enda. Så jeg tror nok SMC ruteren er nokså god i den prisklassen.

Oppetid og Stabilitet blir det nok :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...