Master Casemod Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) har oppdaga noen problemer etter at jeg instalerte SP2 har tråløs nettverk...problemet er at kontakt mellom router å kort faller ut av en eller annen ulogisk grunn... hva er feil? får feilmelding "Unable to connect to the nettwork" et eller annet tull Endret 7. september 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Etter at jeg installerte SP2, ble det mye tull med min maskin (bl.a. den trådløse forbindelsen). Fjernet SP2 og nå funker maskinen bra igjen. Prøver å installere SP2 igjen om noen uker/mnd. BF Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 er det så safe a? å slette sp2? Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ja for meg gikk det helt fint og som sagt funket nett og PC helt fint etter avinstallasjonen (fikk bl.a. også problemer med brannmuren min etter installasjon av SP2). Men det er jo ingen garanti for at det skal gå smertefritt i ditt tilfelle også. Det er heller ikke sikkert at det er SP2 som er årsaken til problemene hos deg..... Har du forresten slått av Wireless Zero Configuration ? Den laget mye krøll for meg. Controll Panel --> Admin Tools --> Services BF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå