Nobrains Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har en god stund tenkt og kvitte meg med crt skjermen, er lei av vekt/størrelse/varmen. Har en meget god 21" crt som er gammel, men den var veldig dyr da jeg kjøpte den . Valget ligger mellom de 2 som er anbefalt av hardware.no Eizo L885 eller denne NEC 2080UX+ De koster jo det samma så jeg går vel for den førstnevnte. Spørsmålet mitt er om det kommer et prisfall eller nye greier (oled?) rundt hjørnet. Jeg har ikke noe dårlig tid med ny skjerm, kan godt vente 1mnd hvis jeg tjener på det. Har sitti et kvarter nå og gjenomsøkt viewsonic sine sider om info for min skjerm...virker som de har glemt sine tidligere verk ...finner ikke navnet på skjermen min der engang. Men google er min venn og fant all infoen på en annen side, det er veldig dårlig av viewsonic spør du meg. Noen som har en idee hvor mye jeg kan ta for denne skjermen ? Viewsonic P815. jeg skal selge denne, legger ut på bruktmarked og/eller qxl snart(trenger bare en pris). Takk for svar! Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Det var jo mange tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det var jo mange tilbakemeldinger Du kan ikkje bumpe så tidlig. Du får smøre deg med tolmodighet og vente på at lcd-skjem-høvdingane skal entre forumet Lenke til kommentar
Øivind_BJ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg postet dette tidligere i dag, kan kanskje gi deg noe http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=293711 Jeg endte opp med 2080UX+ *vente spent på posten* Øivind Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Noen som har et forslag til hva jeg kan selge for 21" Viewsonic P815 skjermen min for ? Viewsonic P815 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Prisen på LCD skjermer har falt med 17-19% i løpet av forrige måned i USA. Den har ennå ikke begynt å falle i Europa. Prisfallet skyldes bedret produksjonskapasitet i Asia, samtidig som forbrukerne sitter på gjerdet og avventer at prisen på LCD skal falle. Derfor: IKKE KJØP ENNÅ!!!! Ville venta en måned og sett ann prisutviklinga. Du må bite tenna sammen og dagdrømme om herlighetene i en stund til. Det er jo ofte ventinga som er det mest spennende Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Valget ligger mellom de 2 som er anbefalt av hardware.no Eizo L885 eller denne NEC 2080UX+ De koster jo det samma så jeg går vel for den førstnevnte. Det er ikke NEC 2080UX+ som er testa der. Den skal vertfall være endel bedre enn 2080UX, og er den nye kongen på haugen i følge Øivind Dahle & co. Her er en test av 2080UX+, av hw.no. Liiiite utdrag av konklusjonen: "Etter vår mening finnes det i dag ikke noen bedre skjerm på markedet i 20"-klassen." Endret 8. september 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hva er forskjellen på disse 2 fra netshop ? bare fargen ? MultiSync 2080UX+ og denne MultiSync 2080UX+BK virker som de har brukt feil bilde, de er bytta om... ? Endret 9. september 2004 av Nobrains Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er forskjellen på disse 2 fra netshop ? bare fargen ? MultiSync 2080UX+ og denne MultiSync 2080UX+BK virker som de har brukt feil bilde, de er bytta om... ? Ja, er bare fargen. BK er sort (off course). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå