End-re Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har tenkt å kjøpe meg nye pc-høyttalere........ Har kiket en del på Logitech Z-2200 men vet ikke helt..... Noen anbefalinger på andre eller? Har innebyggd lydkort i hovedkortet....Realtek lydkort et eller annet... er dette bra nokk eller burde jeg kjøpe meg nytt ? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har tenkt å kjøpe meg nye pc-høyttalere........Har kiket en del på Logitech Z-2200 men vet ikke helt..... Noen anbefalinger på andre eller? Har innebyggd lydkort i hovedkortet....Realtek lydkort et eller annet... er dette bra nokk eller burde jeg kjøpe meg nytt ? Logitech Z-2200 skal jo være ganske bra høytalere, men hvis du vil ha "værstingen" så ville jeg valgt z-680..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 er jo akkurat det samme da, bare han må velge om han vil ha et 2,1 system eller 5.1. Jeg hadde definitivt valg det siste.(ikke at 2.1 systemet er dårlig da.) Lenke til kommentar
End-re Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Men jeg har ikke nokk penger til 5.1 ..... fattig går jo på skole så der får jo vi f*** ikke penger for jobben vi gjør så...... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Da kjøpre du Logitech Z-2200, skal låve deg at du ikke blir missfornøyd. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Logitech Z-2200 noe av det beste kjøpet jeg gjorde når jeg kjøpte ny pc Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har Creative I-Trigue 3300 2.1. Får dem til 695 på Elkjøp. Funker bra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå