zacka Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 ...eller er det bare reprise? Evt. når kommer de nye episodene? Finner ikke ut av det. Har sjekket i tv-programmet om hva dagens episode klokken 22.35 handler om, men jeg husker ikke om jeg har sett den... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Pleier det ikke stå en [r] bak hvis det er reprise? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Tenkte på det, men for 2 uker siden var det en episode jeg er 99,9% sikker på at jeg hadde sett før og da stod det ikke noen [r] bak... Endret 7. september 2004 av zacka Lenke til kommentar
zacka Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Gamle episoder, ja... Søren heller! Når begynner de nye? Står ikkeno' noen steder. Argh. Kan de ikke skrive reprise bak. Tror jeg mailer TV2 i morgen.... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gjør det, så kan du svare her Lenke til kommentar
zacka Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Nå skrev jeg mail til informasjonssjefen i TV2, så får jeg (vi) bare håpe på svar! Good day to ya'll Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Like greit at de sender gamle da de nye episodene er mer drama enn komedie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå