Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skal kjøpe meg en ny PC snart... Er ikke veldig god på hardware, så trenger litt hjelp. Skal bygge selv var planen... Men er litt usikker på hva som er bra og dårlig og sånn. Kunne vært kjekt hvis noen kunne hjelpe meg litt med å sette sammen en liste med deler til en god gaming PC! Har et budsjett på 7000 ,- (kabinettet fikser jeg utenom) Tips til klokking vil også være hendig! DoctorMacabre Lenke til kommentar
guezz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Skal du ha skjerm? Hvis ikke er Prix-pcen et godt alternativ. Den koster 8000 inc. kabinett... Endret 7. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Heisann og velkommen til forumet! Visst du søker litt om dette temaet, finner du mange lignende poster. Det er satt opp mange AMD forslag i alle mulige prisklasser i "Hjelp, jeg skal ha ny PC". Let litt, og du finner garantert noe som passer for deg! Lykke til! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skal du ha skjerm? Hvis ikke er Prix-pcen et godt alternativ. Den koster 8000 inc. kabinett... Prix'en var et tilbud, der kun galt i uke 34 Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg skal absolutt ikke ha skjerm! har en 22 tommer stående! DoctorMacabre Lenke til kommentar
guezz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skal du ha skjerm? Hvis ikke er Prix-pcen et godt alternativ. Den koster 8000 inc. kabinett... Prix'en var et tilbud, der kun galt i uke 34 Mvh Kimmer Det visste jeg ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 En liten oppdatering! Hvor dyrt blir dette ca: Socket 754 AMD 64 3200+ 1024 MB ram jeg har harddisk, dvd-spiller/brenner, skjerm (som jeg sa tidligere) og mus/tastatur? Hva vil dette komme på og hva mer trenger jeg??? DoctorMacabre Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 En liten oppdatering! Hvor dyrt blir dette ca: Socket 754 AMD 64 3200+ 1024 MB ram Hei, Hvis du får lyst til å prøve å gjøre noget selv (f.eks å finne priser) - da er Produktguiden en bra plass å starte Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva mer er det egentlig jeg trenger i tillegg til det jeg sa tidligere??? DoctorMacabre Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva mer er det egentlig jeg trenger i tillegg til det jeg sa tidligere??? DoctorMacabre Et godt skjermkort. Foreksempel dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå