dopus Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 monterte en pc i deler. en slik pakke de har til ca 3 lapper på komplett.no Første booten funket fint, stillte inn biosen og satte system performance optionen i bios til fast. Da jeg skulle reboote fikk jeg ikke bilde på skjermen. Resatte biosen med samme resultat. Tok og koblet fra strømmen, tok ut batteriet til hovedkortet, samme resultat. Prøvde deretter med et stk pci skjermkort, samme resultat. Prøvde deretter med AGP skjermkort,fremdeles samme resultat. Har også prøvd uten ram brikke og med alt annet koblet i fra unntatt strøm, fremdeles poster den ikke, får ikke bipen fra pchøgtaleren engang. Noen som har vært ute for noe lignende eventuelt hvordan man har fått fikset det. Hovedkortet er av typen : MSI 651M-V Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hmm, er du sikker på at du resetta biosen på rett måte. Jeg har ett msi hovedkort å der er det masse flytting av jumpere osv... som skal til for å resette biosen... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 skulle være nokk å ta strømmen og i tilegg fjerne batteriet og la hovedkortet stå uten noen minutter. Cmos clear funsksjonen er beskrevet med en jumper kalt jbat1 eller 2 husker ikke hvilken, men jeg vet jeg har brukt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå