pstub Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har akkurat kjøpt samme hovedkort og prosessor! Veldig fornøyd foreløpig i hvert fall. Jeg dytta inn en raptor og er veldig fornøyd med det! Om du ikke er klar over det (stod ikke noe på sidene til Komplett da jeg kjøpte i hvert fall) så følger det faktisk med et trådløst nettverkskort med hovedkortet! Fin liten ekstra-bonus! Lykke til! Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Hva med dette Hovedkortet? Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 Mye bedre? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Floppy er ikke noe seff ? Hva skal man med floppy i dagens system? Er det sånn skole relatert ville jeg heller kjøpt meg en liten USBdings med minne på et par hundre mb. Floppy er så lite brukt at det er ikke vitsi å fylle ut den plassen som man heller kan ha f.eks Minnekortleser om man tenker fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Floppy er ikke noe seff ? Hva skal man med floppy i dagens system? S-ATA drivere, boot diskett? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Til den prisen du får en floppy disk er det ingenting å tenke på. Greit at floppy er mer eller mindre på vei ut, me fy fader så kjekk den er å ha til tider. -z00l- Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Floppy er ikke noe seff ? Hva skal man med floppy i dagens system? Er det sånn skole relatert ville jeg heller kjøpt meg en liten USBdings med minne på et par hundre mb. Floppy er så lite brukt at det er ikke vitsi å fylle ut den plassen som man heller kan ha f.eks Minnekortleser om man tenker fremover. Hva med bios oppdateringer? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hva med dette Hovedkortet?Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 Mye bedre? Dette kortet er mitt førstevalg ihvertfall av disse to du tenker på... Nevnte det ikke før for jeg tror ikke det er så stor forskjell på dem. Så lenge de har ultra chipsetet til nvidia så er de nok ganske like. Gigabyte kortet har vel en sånn ekstra strømregulator som visstnok skal gjøre systemet mer stabilt. MSI kortet bundler vel med et WLAN PCI kort tror jeg.. Jeg hadde valgt Gigabyte kortet av de to, men jeg vil heller vente på S939 versjonen til Epox;) Endret 8. september 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Floppy er ikke noe seff ? Hva skal man med floppy i dagens system? S-ATA drivere, boot diskett? Er ikke S-ATA støttet av chipsetet da? Skal ikke trenge noen driver diskett da.. Det er noe annet hvis det er en tredjeparts brikke på hovedkortet som gir S-ATA støtten. Da må du nok sannsyligvis ha en driverdiskett når du installerer winxp. (hvis ikke winxp har støtte for den allerede da) Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hva kostet denne pakka egentlig? Bra oppsett! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Trenger ikke floppy til boot ? WinXP cd fungerer vel ypperlig til å boote fra ? Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Med alt det jeg har lagt til nå... cirka 16 000 ,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå