Martin A. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg vil få programmene mine til å instaleres på d:\, og ikke c:\ Hvordan kan jeg få XP til å gjøre dette uten å måtte endre på dette i alle programmer, automatisk.. En ting til, i enkelte forum har jeg klarer jeg ikke å åpne bilder/filer som er større enn 500kb, noen tips om hvorfor? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg vil få programmene mine til å instaleres på d:\, og ikke c:\Hvordan kan jeg få XP til å gjøre dette uten å måtte endre på dette i alle programmer, automatisk.. Lurer jeg også på Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 En mulighet er å installere TweakUI (gratis-fra Microsoft). Dette programmet har en instilling for å endre på dette, slik at du kan velge hvor du vil ha programmer installert. Last ned programmet her: http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe - så går du til ->My computer ->Special folders ->Installation path ->Change location Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå