Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Skal kjøpe meg en ny PC snart... Er ikke veldig god på hardware, så trenger litt hjelp. Skal bygge selv var planen... Men er litt usikker på hva som er bra og dårlig og sånn. Kunne vært kjekt hvis noen kunne hjelpe meg litt med å sette sammen en liste med deler til en god gaming PC! Har et budsjett på 7000 ,- (kabinettet fikser jeg utenom) Tips til klokking vil også være hendig! DoctorMacabre Endret 7. september 2004 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 feilpostet. egen kategori for å bygge pc http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=94 Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 - Feilpostet - Dårlig topic - Generelt for lite informasjon Stenger denne, ser du er ny så jeg skulle helst prøvd å hjelpe, men det var litt for lite informasjon i posten din til å ordne opp. Prøv igjen i overnevte kategori etter først å ha lest denne malen. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg