k-zen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 skal bestille meg en LG5400 men lurer på om noen har prøvd den.... - Batteritid - bra skjerm? - er den rask til å skrive sms med (min forrige tlf (t610) var treeeg) andre ting... er klar over det idiotiske java opplegget men det gjør egentlig ikke så mye Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Se litt i erfaring i prisguiden for LG 5400 da: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...ew=user_reviews Endret 7. september 2004 av Hazzie88 Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er en nydelig klapp-telefon, en i klassen har den, PEN skjerm, PENT utseende, fine og greie menyer. Batteriet har etter min oppfatning en ganske god levetid Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Batteriet er bra. Den er liten og fin å se på. Skjermen er IKKE bra ( til å være 65.000 farger ). Den er bra i forhold til prisen... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Batteriet er bra. Den er liten og fin å se på. Skjermen er IKKE bra ( til å være 65.000 farger ). Den er bra i forhold til prisen... Har ikke den STN-skjerm, som T610? Mener å huske det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skjermen er ganske dårlig synes jeg, den føles litt "billig" og plastikkaktig ut.. Helt grei å skrive meldinger på, egentlig gode knapper. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Synes skjermen er genial jeg.. Humm, vell.. Den er ikke dårlig! ER veldig fornøyd med den jeg, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå