HondaNSR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei. Får ikkje heilt til å bruke epost på sx1`en min. Har hotmail konto. lurer på følgende: hva skal skrives på utgående epostserver? innkommende epostserver? postkassetype? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ingen som hvet? Lenke til kommentar
cizz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tror det har vært oppe før det angående å sette opp en hotmail konto, tror ikke det går. Du må nok bruke internett funksjonen å deretter logge deg inn. Søk ette hotmail eller noe på dette forumet. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hei.Får ikkje heilt til å bruke epost på sx1`en min. Har hotmail konto. lurer på følgende: hva skal skrives på utgående epostserver? innkommende epostserver? postkassetype? Går ikke å sette opp en Hotmail konto på SX1 nei Enesete muligheten er å innstallere en web browser som Opera eller NetFront på telefonen, og så logge deg inn. Ikke at det er blir så billig Ps.: Bumping, kun etter 5 dager ingen som hvet? Endret 8. september 2004 av yrjan Lenke til kommentar
ct Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du kan også installere EmailViewer, da kan du legge inn hotmailkonten. EmaiViewer er et java program som faktisk er ganske så bra, kan laste ned pdf-vedlegg ++ Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 lastet ned email viewer, filen var av type .jar...noen som vet kor eg kan finne en uploader? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 lastet ned email viewer, filen var av type .jar...noen som vet kor eg kan finne en uploader? Fulgte det ikke med kabel på din SX1? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 har kabel ja, men er det mulig å legge inn en .jar fil å innstalere den sjøl da? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 fikk til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå