Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er stygt med kutt/arr. Du skulle sett dama mi. F-meg arr overalt. Tøysejente. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 eg. Og er lei meg i dag også. Slemme gutten. Må flire litt. Har sagt det samme selv til to jenter. "Nei, du skjønner, hvis du skal drepe deg selv så må du kutte på langs ikke på tvers." Er så åpenlyst hva jenter forventer å høre om akkurat det der. Jeg har ikke bedt om noen mening. Jeg sov, også var det den første kommentaren som ble slengt i trynet mitt da jeg våknet. UPROVOSERT SLEM KOMMENTAR. Dessuten, til din info, kutter jeg på langs. SÅ DET SÅ. Forventer å høre? Jeg forventer å ikke få kommentarer om det i det hele tatt. Har aldri tatt det opp, og kommer aldri til å ta det opp med han etter dette i hvert fall. Hvorfor kutter så mange østkants jenter seg? Jeg skjønner ikke det... Er ikke bare deg ass Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvorfor kutter så mange østkants jenter seg? Fordi de er fra østkanten? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvorfor kutter så mange østkants jenter seg? Fordi de er fra østkanten? Herregud, så dumt. Sleng dere i feil side av elva, please. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Masse rart om en slem venn Jeg hadde banka han til han lå der, så hadde jeg stillt meg oppå trynet hans og vrengt passordet ut av han Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Herregud, så dumt. Sleng dere i feil side av elva, please. Jeg svarte jo bare med allerede konstaterte "fakta". Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvorfor kutter så mange østkants jenter seg? Fordi de er fra østkanten? Vet ikke hvorfor de kutter seg jeg vel, men synes det er rart, har en vennine som kutter seg rett som det er... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er stygt med kutt/arr. Du skulle sett dama mi. F-meg arr overalt. Tøysejente. Æsj. Jeg ville ikke hatt en dame som kuttet seg selv, jeg er redd for at en krangel ville fått hun til å kutte litt mye og stryke med. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 *steamstjeling* Hvis du er større enn han så tar du godt tak i han og forteller han akkurat hva du mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er stygt med kutt/arr. Du skulle sett dama mi. F-meg arr overalt. Tøysejente. Æsj. Jeg ville ikke hatt en dame som kuttet seg selv, jeg er redd for at en krangel ville fått hun til å kutte litt mye og stryke med. Hun kutter seg ikke nå lenger da. Hun begynte da hun ble kjent med meg, på grunn av meg, og sluttet når vi ble i sammen. Hun tok litt for kraftig av dog, og fikk arr over alt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det der stemmer faktisk, Torstein. Er såvidt jeg forstår mange flere jenter fra Oslo-Øst som kutter seg opp. Her har jække hørt om noen. Hvorfor? :S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er stygt med kutt/arr. De gjør det ikke for skjønnhetens skyld. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er stygt med kutt/arr. Du skulle sett dama mi. F-meg arr overalt. Tøysejente. Æsj. Jeg ville ikke hatt en dame som kuttet seg selv, jeg er redd for at en krangel ville fått hun til å kutte litt mye og stryke med. Hun kutter seg ikke nå lenger da. Hun begynte da hun ble kjent med meg, på grunn av meg, og sluttet når vi ble i sammen. Hun tok litt for kraftig av dog, og fikk arr over alt. Looonie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er stygt med kutt/arr. De gjør det ikke for skjønnhetens skyld. Hvorfor gjør de det da? Oppmerksomhet? Jeg har faktisk INGEN anelse... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://www.geocities.com/within_the_stars/why.htm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 for å vise verden hvordan de har de på innsiden maybe.. program på tvn nå btw, kanskje interessant for noen Lenke til kommentar
tøs Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Deppe: Fikk akkuratt regninga fra verkstedet på 8200 + moms + arbeid. DAMN! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 eg. Og er lei meg i dag også. Slemme gutten. Må flire litt. Har sagt det samme selv til to jenter. "Nei, du skjønner, hvis du skal drepe deg selv så må du kutte på langs ikke på tvers." Er så åpenlyst hva jenter forventer å høre om akkurat det der. Jeg har ikke bedt om noen mening. Jeg sov, også var det den første kommentaren som ble slengt i trynet mitt da jeg våknet. UPROVOSERT SLEM KOMMENTAR. Dessuten, til din info, kutter jeg på langs. SÅ DET SÅ. Forventer å høre? Jeg forventer å ikke få kommentarer om det i det hele tatt. Har aldri tatt det opp, og kommer aldri til å ta det opp med han etter dette i hvert fall. Hva faen gjør du det for? Det er bare patetisk!! Du får leve igjennom dette livet som alle andre må du også! Du får tåle at ikke vinden er i ryggen hele tiden! Og du da!? Som har et bra utseende, du er sikkert smart, og du har en kjæreste som ganske sikkert bryr seg om deg!? Dette med at du skjærer deg selv beviser bare at du er svak! Nå er jeg så lei av alle folk som driver å skjærer seg selv!! Dere får iallefall ingen respekt hos meg når dere holder på sånn. SLUTT!!! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dessuten, til din info, kutter jeg på langs. SÅ DET SÅ. So? Jeg har arr over hele kroppen, utenom ansiktet. Kuttet aldri på langs for det, skulle ikke drepe meg selv heller.[/tøysemodus] Er ikke så kritisk til kutting jeg. Har du lyst har du lov. (vente på alt og alle) Vell, jeg har sagt min mening om kutting! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) http://www.geocities.com/within_the_stars/why.htm Skumle greier.. Kjenner ei som driver med det Dette med at du skjærer deg selv beviser bare at du er svak!Nå er jeg så lei av alle folk som driver å skjærer seg selv!! Dere får iallefall ingen respekt hos meg når dere holder på sånn. SLUTT!!! Du vet faen meg ikke en dritt om depresjoner gjør du? Hold kjeft og ikke snakk om ting du ikke vet en dritt om. Du hjelper ikke noen. Dessuten, de gjør de ikke fordi de synes det er kult elns. Det mest vanlige grunnen er å dempe psykisk smerte. Endret 9. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg