Gå til innhold

Deppetråd vol. 1 -la oss være deprimerte!

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg er deppa :(

Min "kamerat" drev å maste uendelig om å få låne Steam kontoen min og til slutt så fikk han passordet. Han ville låne den fordi jeg har CZ der og da kan han laste ned CS:S. Jeg sa til han at han fikk bare lov til å laste ned CS:S og prøve det litt og så ikke bruke kontoen etter det.

Nå har han byttet passord og jeg har tapt en Steam konto og 300 kr.

Han nekter for at det var hans skyld, enda han inrømte å ha byttet pass og han ga "passordet" til meg, men det funka jo ikke.

Trodde jeg kunne stole på han :cry:

Noen ideer til hva jeg kan si til han? Han er jo så dust som det går ann å få blitt også. Jeg har prøvd å bare bli sur på han og sagt at hvis han forteller sannheten så skal vi glemme dette. Men han står jo fortsatt på sitt! Jeg vet jo det er han sin skyld! Han byttet passordet... på MIN konto! :ohmy:

BTW: Har prøvd å trykke på "Retrieve a lost account" men jeg har ikke fått noen mail enda. Så jeg tviler på at jeg noen gang vil få den tilbake... takket være "vennen" min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn pleier god, trist musikk å hjelpe når man depper. Her har dere noen gode låter å gnage på:

The Flaming Lips - Fight Test

Placebo - I Know

Led Zeppelin - No Quarter

Nine Inch Nails - Hurt

Mr Bungle - Retrovertigo

:)

takk for tipsene :D

EDIT: on topic: er ikke deppa egentlig. alt er som det skal være. bortsett fra at dell absolutt må låse biosene slik at de ikke blir overklokkbare :cry:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Pycnopodia, du høres ut som et virkelig, virkelig strebende og uvitende menneske. Du er det i sinnsykt stor grad i den forstand at du faktisk tror at du vet noe og at du vet det bedre enn alle andre. Det er så sinnsykt stereotypisk å si det du sier for sånne "typer" som deg. Vi kan sitte å flame hverandre dag ut og dag inn (du blir jo ikke deppa uansett), men mitt forslag er at du skraper med deg dine loslitte og naive analyser av hva det måtte være og drar deg til f. eks. SO3.

En gammel venninne ligger forresten ved døden. Vet svært lite, men det høres ikke bra ut. :(

Lenke til kommentar

Søstra mi døde 16 år gammel i sin egen seng for 5 mnd sia. Har det skikkelig vondt. Og får det enda værre når jeg ser hvordan foreldrene mine har det! :cry: Eneste som holder meg oppe er kjæresten, finner veldig mye trøst i henne. Er faktsik en person som det går ann å snakke meg. Det værste, syntes jeg, like etter at det skjedde så kommer folk bort og spør: går det bra?? GÅR DET BRA?? det går jo faen ikke ann å spørre om slikt når noe sånt no har skjedd, selvom det er i beste mening! Etter begravelsen, så møttes masse folk for å spise god mat og drikke, mange folk jeg aldri hadde møtt osv.. De satt der og lo og hygga seg. da klikka det for meg.. begynte å kaste ting i veggen, knuste 2 stoler osv.. så bare løp jeg ut. Jeg sliter skikkelig for tia, skolen går også bare nedover.

Måtte bare få dette ut. Men jeg håper det kommer noen lyse dager snart!! :dontgetit:

Lenke til kommentar

HuzZzla, Psykolog hjelper.. Du kan jo vente og ta tiden til hjelp isteden men på bekostning av skolen? Når fattern min døde slet jeg også med aggresjon, jeg fikk veldig lett for å bli sur. Å omdanne sorg til sinne er ikke noe bra..

Dessuten hatet jeg når lærere, venner, familie og andre måtte spørre hvordan det gikk og alt sånt, selv om det var i beste meningen ville det vært bedre om de ikke sa noe.

En trøst kan være at søsteren din ville ha ønsket det gikk bra med deg, både psykisk at du hadde det bra og på skolen. Ta vare på gode minner..

Hun kommer aldri tilbake, men tiden leger og du vil etterhvert kunne le og ha det gøy igjen..

Du får ha lykke til, ting ordner seg selv om det i perioder blir tøft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjæresten min er slem. Han sa indirekte at kuttene mine ikke var dype nok i går. Jeg vet han sa det i en tullete tone, og at han ikke tok det altfor seriøst selv, men jeg ble jævlig lei meg. Og er lei meg i dag også. Slemme gutten. :(

Må flire litt. Har sagt det samme selv til to jenter.

"Nei, du skjønner, hvis du skal drepe deg selv så må du kutte på langs ikke på tvers."

Er så åpenlyst hva jenter forventer å høre om akkurat det der.

Lenke til kommentar
eg. Og er lei meg i dag også. Slemme gutten. :(

Må flire litt. Har sagt det samme selv til to jenter.

"Nei, du skjønner, hvis du skal drepe deg selv så må du kutte på langs ikke på tvers."

Er så åpenlyst hva jenter forventer å høre om akkurat det der.

Jeg har ikke bedt om noen mening. Jeg sov, også var det den første kommentaren som ble slengt i trynet mitt da jeg våknet. UPROVOSERT SLEM KOMMENTAR.

Dessuten, til din info, kutter jeg på langs. SÅ DET SÅ.

Forventer å høre? Jeg forventer å ikke få kommentarer om det i det hele tatt. Har aldri tatt det opp, og kommer aldri til å ta det opp med han etter dette i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dessuten, til din info, kutter jeg på langs. SÅ DET SÅ.

So? Jeg har arr over hele kroppen, utenom ansiktet. Kuttet aldri på langs for det, skulle ikke drepe meg selv heller.[/tøysemodus]

Er ikke så kritisk til kutting jeg. Har du lyst har du lov. (vente på alt og alle)

Lenke til kommentar
Er ikke så kritisk til kutting jeg. Har du lyst har du lov. (vente på alt og alle)

Bæsj, tiss og promp.

Kan ikke jeg bare få en klem? Er det så vanskelig å gi kjæresten sin en klem?

Mannfolk over 18 asså. Burde blitt sammen et prepubertalt monster.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...