IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 cerion, Jeg har hatt diagnosen "kronisk deprimert", så jeg vet hvordan det føles, i tillegg har jeg vært med andre som også har vært eller er deprimert. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Å si at noen er mindre intelligent for at de har har lettere for å ta til følelser er det mest bak mål jeg har hørt på lenge... Han sa at det var mindre intelligent å beskrive alle på jorden ut i fra en selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Eh.. kronisk deprimert? I såfall skulle jo du vært evig deprimert da. Har ikke hørt om den diagnosen før da - men så er jeg ikke noe psykolog heller, og har heller ingen planer om å late som jeg er en. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Å si at noen er mindre intelligent for at de har har lettere for å ta til følelser er det mest bak mål jeg har hørt på lenge... Han sa at det var mindre intelligent å beskrive alle på jorden ut i fra en selv. Slik som han selv gjorde? "Man har ganske bra kontroll over følelser, en har faktisk så bra kontroll at en kan velge å la de komme ut av kontroll og så glemme at en har kontroll." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tror ikke Pycnopodia har vært forelsket jeg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Slik som han selv gjorde? I en diskusjon om en egenskaps eksistens er argumentet til en person som har denne egenskapen sterkere enn argumentet til en person som mener at man ikke kan ha denne egenskapen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Darkness, Depresjon som går via arv hørtes rart ut, jeg har aldri hørt om slikt men personer med sånn diagnose har gjerne en tung bør å bære.. Jeg føler ting overfor andre, for tiden er det en jeg savner veldig. I det siste har jeg vært stillere og roligere enn jeg pleier, men du skal likevel streve for å finne en med bedre humør enn meg B|Real, Jeg har vært forelsket, akkurat nå har jeg kjærlighetssorg. Vondt er det men jeg klamrer meg heller fast til det jeg har igjen istedenfor å kvitte meg med alt og dra meg selv ned i grøfta. darkness|, Går det ann å være evig deprimert da? Forresten, har noen av dere vært til psykolog? Det de prater om med deppa pasienter det stort sett det samme jeg har sagt i denne tråden - bare på en litt mer raffinert måte slik at de kan ha deg som betalende pasient en del timer. Veien ut av depresjon må en gå selv, piller tar deg ut av deperasjonen men jeg tror du fyker rett tilbake igjen og er deppa den dagen du slutter med pillene. Endret 8. september 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Despressiv via arv går vel hvis man har en depresiv genotype.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Går det an? Miljøet påvirker oss til å bli deprimert, ikke arv av gener. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alderon, Det kan være mulig.. Det skal visst være forskjellige gener som kan gjøre personer ekstra aggressive, isåfall er det helt sikkert gener som kan gjøre en ekstra rolig, ekstra deprimert eller glad osv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det skal visst være forskjellige gener som kan gjøre personer ekstra aggressive, isåfall er det helt sikkert gener som kan gjøre en ekstra rolig, ekstra deprimert eller glad osv. Personligheten ville jeg heller kalle det Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alderon, Det kan være mulig.. Det skal visst være forskjellige gener som kan gjøre personer ekstra aggressive, isåfall er det helt sikkert gener som kan gjøre en ekstra rolig, ekstra deprimert eller glad osv. Det er gener vi er født med, men som forsterkes/senkes i løpet av livet, samme eksempel som å lære å snakke. Vi har den egenskapen, men miljøet rundt oss må lære oss å bruke det på en måte... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Går det an?Miljøet påvirker oss til å bli deprimert, ikke arv av gener. Hvordan vi er blir jo påvirket av både miljøet rundt oss og genene våre.. Så gener kan nok ha noe å si. eller det tror jeg da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Pycnopodia: Kronisk betyr noe slikt som varig, langvarig, uhelbredelig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jaja, da var kvelden her...å derprisjonen kommer krypenes... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 /me hører på Manic Street Preachers - If you tolerate this then your children will be next Snart på tide å hoppe til køys og prøve å ikke tenke for mye. me = teh lonley Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 /me hører på Manic Street Preachers - If you tolerate this then your children will be next Me2...føler alle hører den sange for tiden, den er jo år gammel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ja, den minner meg om sommer og hm.. Norway Cup.. Begynner å bli noen år siden jeg var på Norway Cup, gitt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Syns synd i alle dere som ikke har det så bra. Håper dere blir litt happyere i framtiden! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Det vil bli bedre. Punktum Nuvel... Eg prøvde bare å være litt positiv. Var (utrolig nok) i godt humør akkurat da. Er bare noe eg liker å tro... ihvertfall gjorde eg det for et halvt år siden... og det er tildels rett... men så skulle det en del til at den nye skolen ikke var bedre heller... Kjipt.. Bra å høre at du er villig til å gjøre en innsats. Det ordner seg for snille gutter (det sa min mor!) Skulle likt å tro det.... men det virker heller som det omvendtre spør du meg. Sorg, tap, mobbing eller omsorgssvikt kan gi sårbarhet for å utvikle depresjon senere i livet. Kan nok stemme... heller ikke nødvendigvis senere i livet Hvis man er 14 så er sjangsene for at det bare er hormoner stor ja.Ikke lett å være optimist hvis man sliter med depresjon. Vet du når de slags ting går over? *deppe* Endret 8. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg