Gå til innhold

Deppetråd vol. 1 -la oss være deprimerte!

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å si at noen er mindre intelligent for at de har har lettere for å ta til følelser er det mest bak mål jeg har hørt på lenge...

Han sa at det var mindre intelligent å beskrive alle på jorden ut i fra en selv.

Slik som han selv gjorde?

"Man har ganske bra kontroll over følelser, en har faktisk så bra kontroll at en kan velge å la de komme ut av kontroll og så glemme at en har kontroll."

;)

Lenke til kommentar

Darkness, Depresjon som går via arv hørtes rart ut, jeg har aldri hørt om slikt men personer med sånn diagnose har gjerne en tung bør å bære..

Jeg føler ting overfor andre, for tiden er det en jeg savner veldig. I det siste har jeg vært stillere og roligere enn jeg pleier, men du skal likevel streve for å finne en med bedre humør enn meg :)

B|Real, Jeg har vært forelsket, akkurat nå har jeg kjærlighetssorg. Vondt er det men jeg klamrer meg heller fast til det jeg har igjen istedenfor å kvitte meg med alt og dra meg selv ned i grøfta.

darkness|, Går det ann å være evig deprimert da?

Forresten, har noen av dere vært til psykolog? Det de prater om med deppa pasienter det stort sett det samme jeg har sagt i denne tråden - bare på en litt mer raffinert måte slik at de kan ha deg som betalende pasient en del timer. Veien ut av depresjon må en gå selv, piller tar deg ut av deperasjonen men jeg tror du fyker rett tilbake igjen og er deppa den dagen du slutter med pillene.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Alderon, Det kan være mulig.. Det skal visst være forskjellige gener som kan gjøre personer ekstra aggressive, isåfall er det helt sikkert gener som kan gjøre en ekstra rolig, ekstra deprimert eller glad osv.

Det er gener vi er født med, men som forsterkes/senkes i løpet av livet, samme eksempel som å lære å snakke.

Vi har den egenskapen, men miljøet rundt oss må lære oss å bruke det på en måte...

Lenke til kommentar
Det vil bli bedre. Punktum

Nuvel...

Eg prøvde bare å være litt positiv. Var (utrolig nok) i godt humør akkurat da.

Er bare noe eg liker å tro... ihvertfall gjorde eg det for et halvt år siden... og det er tildels rett... men så skulle det en del til at den nye skolen ikke var bedre heller...

Kjipt.. Bra å høre at du er villig til å gjøre en innsats. Det ordner seg for snille gutter ;) (det sa min mor!)

Skulle likt å tro det.... men det virker heller som det omvendtre spør du meg.

Sorg, tap, mobbing eller omsorgssvikt kan gi sårbarhet for å utvikle depresjon senere i livet.

Kan nok stemme... heller ikke nødvendigvis senere i livet

Hvis man er 14 så er sjangsene for at det bare er hormoner stor ja.

Ikke lett å være optimist hvis man sliter med depresjon.

Vet du når de slags ting går over?

*deppe*

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...