Gå til innhold

Deppetråd vol. 1 -la oss være deprimerte!

Goophy

Anbefalte innlegg

Svar: Mange, mange.

de fleste faktisk, men ikke alt hjelper alle.

"lykkepiller" eller antidepresiva som det egentlig heter kan hjelpe, men ikke alle midler hjelper alle. Og noen kan bli helt følelsesløs av de.

For at psykolog skal hjelpe er det èn ting som kan hjelpe, deg selv! Er du negativ til hele prossessen kan du drite i det.

Hadde jeg først gått til psykolog så ville jeg ikke vært negativ til prosessen. Men jeg går ut i fra at timene koster masse penger, derfor gidder jeg ikke engang å prøve. Lykkepiller høres mest sannsynlig ut til å hjelpe, men jeg vil helst ikke bli følelsesløs :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mistet pennen 2 ganger i gulvet idag, og koblingsledningene 5 ganger, ble lei meg tilslutt, og ganske deprimert.  :no:

SKjerp deg a'.

Dra til helvette, tok det faktisk ganske tungt, kanskje mitt nivå for å synke ned er lavere enn ditt, trenger ikke hakke på meg forde.

Lenke til kommentar

Dette burde du helst snakke med legen din om darkness|.

Det er ikke så dyrt, psykiater er MYE dyrere.

Jeg betalte ca. 250 timen, men det blir dekket av frikort, så etter du har spart opp til ett er det gratis :thumbup:

Jeg har prøvd 2 forskjellige typer tabletter, den ene hadde ingen effekt.

Men den jeg går på nå fjerner depresjonen min, men jeg er absolutt ikke kald, heller i mye bedre humør enn før. Alle vennene mine sier at jeg har blitt mye mer positiv og bli :)

:whistle:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Goophy:

"Amor er en dårlig skytter. Han treffer som regel den han slett ikke siktet på."

:)

Er nok det som er feilen ja.

ZkedaR, ikkenoe som skjer imorgen eller noe, men jeg våkner opp og tenker "ny dag, nye muligheter" og er glad og fornøyd noen timer for så å oppdage at den dagen ble like som alle andre, og blir trist utover kvelden.

Sært, ja, men, men...

:no:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke legen min, og han er 3 mil og en bussovergang unna. Dessuten så er det umulig å få time, og ja, jeg vil vel helst ikke bli konstanter syk :p

Goophy: samme her.. bortsett fra at jeg ofte har problemer med å stå opp om morgene også. Vil helst bare bli hjemme. Men så kommer jeg meg vel opp da, og så sitter jeg på jobb og sturer.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Eg er faktisk noelunde brukdende humør nå...

men hvis man går et halvt år tilbake så ville eg nok posta i denen tråden ganske mye. Har vært skiggelig deprimert de 3 siste årene... Ting er mye bedre nå da. Sikkert flere måneder siden eg var SKIGGELIG nedenfor... og virker ikke som eg kommer til å bli det heller så....

Eg har en ting å si til de som er deprimerte:

Det vil bli bedre. Punktum

Dette vet eg av erfaring...

Så det er bare å holde ut.... men eg kan skjønne at det ikke er så lett

EDIT: Og husk dette:

What does not kill us only makes us stronger. :yes:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jaja...

Men hvis man er fks. 14 og er deprresiv fordi ting og folke rundt segog alt er dritt så er det stor sjangs for at ting forbedrer seg når man blir eldre....

Dessutens å graver man bare sin egen grav hvis man er pessimist og ikke optimist...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...