ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Korrekt Ø.B. jeg vet hva å deppe er, jeg har slitt med depresjon i årevis, og det beste å gjøre er å enten prate helt ut om det. og i det hele tatt og prøve å gjøre din hverdag bedre for deg selv. Du depper over damer, korrekt? Det finnes folk som har det mye værre... Tenk på hvor fantastisk du egentlig har det Goophy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Tenk på hvor fantastisk du egentlig har det Goophy Ikke før imorgen. Og jeg har det egentlig bra, men det er noen få ting jeg gjerne skulle hatt. Som dessverre ikke kan kjøpes eller skaffes på en enkel måte. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er deppa her også...ble slutt med dama i dag... Hater alt å alle nå.... Jeg velger å tolke den sliK: "hater alt, åh, alle (tenk på meg)" siden jeg ikke likte "hater alt og alle"-versjonen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Korrekt Ø.B. jeg vet hva å deppe er, jeg har slitt med depresjon i årevis, og det beste å gjøre er å enten prate helt ut om det. og i det hele tatt og prøve å gjøre din hverdag bedre for deg selv. Du depper over damer, korrekt? Det finnes folk som har det mye værre... Tenk på hvor fantastisk du egentlig har det Goophy Er ikke alt som hjelper å snakke om.. Noen blir bare deprimert uten å helt vite hva man blir deprimert for. Man kan sikkert late som om det er andre grunner og lete etter negative ting, men de fleste blir bare oppgitt og ber deg slutt å klage hvis man tar det opp. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Tenk på hvor fantastisk du egentlig har det Goophy Ikke før imorgen. Og jeg har det egentlig bra, men det er noen få ting jeg gjerne skulle hatt. Som dessverre ikke kan kjøpes eller skaffes på en enkel måte. Hva er det som er så viktig du får i morra da? Mat? helse? varme? vann? ett liv? Ikke misforstå, jeg har vært der sjøl. Mener å gi deg nen gode tips på veien, hvis du vil da? Er ikke alt som hjelper å snakke om.. Noen blir bare deprimert uten å helt vite hva man blir deprimert for. Man kan sikkert late som om det er andre grunner og lete etter negative ting, men de fleste blir bare oppgitt og ber deg slutt å klage hvis man tar det opp. Og det er nettopp derfor du skal snakke, for det ligger i underbevistheten. Og jo mer du snakker jo større sjangs er det for at det dukker opp Endret 7. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Cheer up, you guys. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vel, hvis du greier å hale det opp fra underbevisstheten min så skal du få en fin premie Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vel, hvis du greier å hale det opp fra underbevisstheten min så skal du få en fin premie Det var da svært så negativ du skulle være tild et da... Det hjelper for meg, har du prøvd? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Depresjon er ikke lett nei, men føler kanskje at Goophy depper litt mer enn han har godt av? itteno vondt ment altså Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg mistet pennen 2 ganger i gulvet idag, og koblingsledningene 5 ganger, ble lei meg tilslutt, og ganske deprimert. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg mistet pennen 2 ganger i gulvet idag, og koblingsledningene 5 ganger, ble lei meg tilslutt, og ganske deprimert. Hvis det var ett forsøk på å være morsom feilet du miserabelt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg mistet pennen 2 ganger i gulvet idag, og koblingsledningene 5 ganger, ble lei meg tilslutt, og ganske deprimert. SKjerp deg a'. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Edit: drit i å bli så personlig da Endret 7. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) greit. Endret 7. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Og jeg har det egentlig bra, men det er noen få ting jeg gjerne skulle hatt.Som dessverre ikke kan kjøpes eller skaffes på en enkel måte. Vi 2 er prikk like! Jeg skulle også ønske jeg hadde hatt! Men slik er livet iblant.. Jeg er veldig sikker på at vi og også mange andre kommer til å finne den rette en eller annen gang, om det ikke skjer imorra, så skjer det iallfall en gang! (forhåpentligvis) "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!" EDIT: Det er rart med lykken, først når man kan unnvære den, så kommer den! Endret 7. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg lå faktisk å tenkte på det i går kveld (jeg tenker alltid altfor mye om kvelden). Hvis man er deprimert så har man 2 valg? 1. Lykkepiller 2. Psykolog (og eventuelt lykkepiller i tillegg) Hvem vil få utdelt lykkepiller, og hvem får mer utbytte ut av psykolog? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Svar: Mange, mange. de fleste faktisk, men ikke alt hjelper alle. "lykkepiller" eller antidepresiva som det egentlig heter kan hjelpe, men ikke alle midler hjelper alle. Og noen kan bli helt følelsesløs av de. For at psykolog skal hjelpe er det èn ting som kan hjelpe, deg selv! Er du negativ til hele prossessen kan du drite i det. Endret 7. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 lærer mye om psykologi på skolen nå. vanvittig lærerikt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Goophy: "Amor er en dårlig skytter. Han treffer som regel den han slett ikke siktet på." Hihi, leser noen kjærlighets ordtak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg