Gå til innhold

Deppetråd vol. 1 -la oss være deprimerte!

Goophy

Anbefalte innlegg

Nicklas, Du er en dust, sparke folk som ligger nede og strø salt i sårene?

Jeg mener det iallefall godt  ;) *rusk i øyet smiley*

Uansett om du ikke har det bra så trenger du ikke drive å skjære i deg selv! Hva er vitsen? Oppmerksomhet?

Det er uansett bare patetisk!

Jeg er også veldig ofte deprimert for mange forskjellige ting, men jeg skjærer meg aldri forde! Men det hender jeg klikker på inventaret hvor jeg er, noen ganger.

EDIT: Kanskje jeg er en dust egentlig? Det at du sa det kaller jeg iallfall å strø salt i sår! Men det er jaggu bra jeg ikke er så svak i mitt hode at jeg begynner å skjære meg.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å skjære seg er vel ett rop om hjelp og oppmerksomhet,sånn ser jeg på det i værtfall....Det å være deprimert er utrolig vanskelig,og jeg personlig syns det at folk hele tiden skal hjelpe,og prate med meg om det,er like vanskelig å takle som depresjonen selv.

Hva skal man gjøre,når man har så mye vondt sperret inni seg,men ikke klarer å få det ut?

Har jo gode dager selv,der alt er bra,men så får jeg stunder der jeg ikke ser noen løsning,og egentlig bare vil ha noen som jeg kan fortelle alt til,og som skjønner,men problemet er jo at ingen skjønner.... jaja,sorry,måtte bare få litt ut her...

Lenke til kommentar
Uansett om du ikke har det bra så trenger du ikke drive å skjære i deg selv! Hva er vitsen? Oppmerksomhet?

Det er uansett bare patetisk!

Jeg er også veldig ofte deprimert for mange forskjellige ting, men jeg skjærer meg aldri forde! Men det hender jeg klikker på inventaret hvor jeg er, noen ganger.

Vel.. Du er deprimert fordi Steamkontoen din blir stjålet? :roll:

Lenke til kommentar
Vel.. Du er deprimert fordi Steamkontoen din blir stjålet?  :roll:

Gjør han nesten-selvmord på seg selv da? Nei, tror ikke det.

Nei, han lar det gå ut over inventaret :dontgetit:

Folk som tror at andre kutter seg kun fordi de prøver på å ta selvmord men ikke får det til, har misforstått kraftig - og jeg påberoper meg herved retten til å be folk som ikke har peiling på hva de snakker om holde kjeft.

Andre som sier det er patitisk å ønske oppmerksomhet synes jeg også godt kan holde kjeft. Alle mennesker higer på en eller annen måte etter oppmerksomhet eller å bli godtatt. Vi er alle mennesker, med forskjellige måter å takle ting på. Vær glad noen skader kun seg selv, og ikke andre (ta f.eks somalieren på trikken).

Lenke til kommentar
Hva faen gjør du det for?

Det er bare patetisk!!

Du får leve igjennom dette livet som alle andre må du også! Du får tåle at ikke vinden er i ryggen hele tiden! Og du da!? Som har et bra utseende, du er sikkert smart, og du har en kjæreste som ganske sikkert bryr seg om deg!?

Dette med at du skjærer deg selv beviser bare at du er svak!

Nå er jeg så lei av alle folk som driver å skjærer seg selv!! Dere får iallefall ingen respekt hos meg når dere holder på sånn. SLUTT!!!

Vennligst les linken jeg posta.

Du vet faen ikke en dritt om hva du prater om. Ting er faen ikke så lett som du skal ha det til. Ikke uttal deg når du ikke har filla peiling.

Takk.

Lenke til kommentar
Vel.. Du er deprimert fordi Steamkontoen din blir stjålet?  :roll:

Gjør han nesten-selvmord på seg selv da? Nei, tror ikke det.

Nei, han lar det gå ut over inventaret :dontgetit:

Folk som tror at andre kutter seg kun fordi de prøver på å ta selvmord men ikke får det til, har misforstått kraftig - og jeg påberoper meg herved retten til å be folk som ikke har peiling på hva de snakker om holde kjeft.

Andre som sier det er patitisk å ønske oppmerksomhet synes jeg også godt kan holde kjeft. Alle mennesker higer på en eller annen måte etter oppmerksomhet eller å bli godtatt. Vi er alle mennesker, med forskjellige måter å takle ting på. Vær glad noen skader kun seg selv, og ikke andre (ta f.eks somalieren på trikken).

this man speaks the truth! :thumbup:

Lenke til kommentar
Du vet faen ikke en dritt om hva du prater om. Ting er faen ikke så lett som du skal ha det til. Ikke uttal deg når du ikke har filla peiling.

Takk.

Å vet jeg ikke det? En ting er havrtfal sikkert og det er at du vet absolutt INGEN TING om meg!! Det er begrenset for hva av mine problemer og følelser jeg poster her på et forum hvor hele Norge kan få tilgang!

(åhh jeg tror jeg må skjære meg litt i armen nå ass, fy søren nå ble jeg lei meg)

Nå har jeg fått sagt det jeg vil si så nå stopper vi HER!

Her er en strek:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...