Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Masse rart om en slem venn Jeg hadde banka han til han lå der, så hadde jeg stillt meg oppå trynet hans og vrengt passordet ut av han Heaheahea :!: Ja, kanskje jeg kommer til å gjøre det Han har enda ikke gitt meg passordet og jeg begynner å bli rimelig irritert! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vil bare minne på at denne tråden ikke er til for at noen skal rakke ned på andre fordi de sliter med problemer. Dette synes jeg dere skal holde dere for god for. "La oss være deprimerte" - uten at noen whineyasses skal slenge med leppa. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nicklas, Du er en dust, sparke folk som ligger nede og strø salt i sårene? Jeg mener det iallefall godt *rusk i øyet smiley* Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Søstra mi døde 16 år gammel i sin egen seng for 5 mnd sia. Tør jeg spør hvordan det skjedde? Eldre eller yngre enn deg? Hun la seg for å sove klokka 24 lørdagsnatt. Søndag klokka 12 så skulle mutter vekke henne. Jeg våkna av at mutter skrek som faen. Dette skjedde 6 uker etter at henne fylte 16. Jeg fyller 19 i år! Da vi fikk svar etter obuksjonen viste deg seg at legene ikke hadde funnet ut hva hun døde av. Hjertet hadde messt sannsynelig bare stoppet! Endret 9. september 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 HuzZzla, Psykolog hjelper.. Du kan jo vente og ta tiden til hjelp isteden men på bekostning av skolen? Når fattern min døde slet jeg også med aggresjon, jeg fikk veldig lett for å bli sur. Å omdanne sorg til sinne er ikke noe bra..Dessuten hatet jeg når lærere, venner, familie og andre måtte spørre hvordan det gikk og alt sånt, selv om det var i beste meningen ville det vært bedre om de ikke sa noe. En trøst kan være at søsteren din ville ha ønsket det gikk bra med deg, både psykisk at du hadde det bra og på skolen. Ta vare på gode minner.. Hun kommer aldri tilbake, men tiden leger og du vil etterhvert kunne le og ha det gøy igjen.. Du får ha lykke til, ting ordner seg selv om det i perioder blir tøft. Går til Psykolog, har en på skolen jeg går på, han var også prest under begravlesen! Men jeg må bare ta tiden til hjelp! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 var en som mista søstra si også, tror hun var bare 16 år ca . la seg ned på jermbanelinja før å dø. uff, stakkars bror Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg er såå lei av at det tar 100 år å overføre filer over nettverket her. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Æsj, jeg orker ikke den siste brødskiva med Nugatti. Nå er jeg litt kvalm, og må starte med leksene. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Angående depping, noen som har noen bra deppesanger? Altså de rolige, triste sangene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Micheal Jackson - she is out of mye life...trist trist sang Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har mye lekse til i morgen.... aner ikke hvor jeg skal begynne + meste av leksen skal være på nynoreg... HATER nynoreg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kjæresten min er slem. Han sa indirekte at kuttene mine ikke var dype nok i går. Jeg vet han sa det i en tullete tone, og at han ikke tok det altfor seriøst selv, men jeg ble jævlig lei meg. Og er lei meg i dag også. Slemme gutten. både kjæresten din og du har problemer. har du depresjoner, hvorfor ikke få profesjonel hjelp istedet for å drive å gjøre skade på deg selv ? (kjæresten din har vel problemer fordi han er en dust) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Thea får allerede profesjonell hjelp Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har mye lekse til i morgen.... aner ikke hvor jeg skal begynne ah, nei kødder du har 5 økonomi oppgaver jeg skal gjøre til i morgen, pluss tysklekser til mandagen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det gikk forresten bra med meg. Jeg orket den siste brødskiva allikevel. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det gikk forresten bra med meg. Jeg orket den siste brødskiva allikevel. Du kommer deg.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Thea får allerede profesjonell hjelp flott håper du blir kvitt problemene dine AnAnAs depresjoner er no dritt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det gikk forresten bra med meg. Jeg orket den siste brødskiva allikevel. Hva skjer videre i spenningsserien "Hva gjør Holger?" neste episode? Kaster han opp fordi han spiste for mange brødskiver? Lager han seg en skive til? FØLG MED! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har mye lekse til i morgen.... aner ikke hvor jeg skal begynne ah, nei kødder du har 5 økonomi oppgaver jeg skal gjøre til i morgen, pluss tysklekser til mandagen. synes synd i deg.. stakkar mann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det gikk forresten bra med meg. Jeg orket den siste brødskiva allikevel. Thank God, jeg var direkte bekymret! Er litt deppa nå, hvorfor må geografi være så kjedelig? Den dagen jeg får bruk for å vite hva slags bergart en stein er, er den dagen jeg kan fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg