Gå til innhold

Deppetråd vol. 1 -la oss være deprimerte!

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søstra mi døde 16 år gammel i sin egen seng for 5 mnd sia.

Tør jeg spør hvordan det skjedde? Eldre eller yngre enn deg?

Hun la seg for å sove klokka 24 lørdagsnatt. Søndag klokka 12 så skulle mutter vekke henne. Jeg våkna av at mutter skrek som faen. Dette skjedde 6 uker etter at henne fylte 16. Jeg fyller 19 i år! Da vi fikk svar etter obuksjonen viste deg seg at legene ikke hadde funnet ut hva hun døde av. Hjertet hadde messt sannsynelig bare stoppet!

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
HuzZzla, Psykolog hjelper.. Du kan jo vente og ta tiden til hjelp isteden men på bekostning av skolen? Når fattern min døde slet jeg også med aggresjon, jeg fikk veldig lett for å bli sur. Å omdanne sorg til sinne er ikke noe bra..

Dessuten hatet jeg når lærere, venner, familie og andre måtte spørre hvordan det gikk og alt sånt, selv om det var i beste meningen ville det vært bedre om de ikke sa noe.

En trøst kan være at søsteren din ville ha ønsket det gikk bra med deg, både psykisk at du hadde det bra og på skolen. Ta vare på gode minner..

Hun kommer aldri tilbake, men tiden leger og du vil etterhvert kunne le og ha det gøy igjen..

Du får ha lykke til, ting ordner seg selv om det i perioder blir tøft.

Går til Psykolog, har en på skolen jeg går på, han var også prest under begravlesen! Men jeg må bare ta tiden til hjelp!

Lenke til kommentar
Kjæresten min er slem. Han sa indirekte at kuttene mine ikke var dype nok i går. Jeg vet han sa det i en tullete tone, og at han ikke tok det altfor seriøst selv, men jeg ble jævlig lei meg. Og er lei meg i dag også. Slemme gutten. :(

både kjæresten din og du har problemer. har du depresjoner, hvorfor ikke få profesjonel hjelp istedet for å drive å gjøre skade på deg selv ?

(kjæresten din har vel problemer fordi han er en dust)

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...