Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg er ganske sikker på at folk begynner å gå lei av alt maset om at ditt og datt har det så jævelig og er skikkelig deppa. Derfor synes jeg det er på tide med en skikkelig tråd for oss som har mistet alt som er av selvtillitt og ikke føler vi er verdt noe som helst. Skrik ut, klag over deg selv og alle andre, gråt åpenlyst uten å bli hånet! Dette er de depresives fristed! *snufs* Edit: ##Noen regler!## Denne tråden er for å få ut sorgene og frustrasjonene, samt trøste og gi fornuftige tips til stakkarer som ikke har det så lett. Derfor vil vi IKKE har noe av "flamingen" vi nå i det siste har opplevd fra enkelte brukere, uansett hva folk gjør er det ikke "dustete, teit, idiotisk, håpløst" osv. Ikke vits å komme med negative kommentarer til andre kommentarer heller, prøv å holde en positvi tone i de positive kommentarene, da blir alt så mye hyggeligere. Endret 9. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 *deppe litt også* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Er deppa jeg også. Kjæresten min, om jeg kan kalle henne det, er i Tyskland. Og skal være der et helt skoleår. Vet ikke helt hva som skjer. Skikkelig trist. Endret 7. september 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er deppa her også...ble slutt med dama i dag... Hater alt å alle nå.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har deppa nok før, men har det bra nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Cheer up. Ta en bolle og tenk fine tanker. Endret 7. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skolen har fucka opp eksamensmeldingen min. Har lest masse på et fag jeg skulle ha eksamen i 24. sept til ingen nytte. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Cheer up. Ta en bolle og tenk fine tanker. Det hjelper mye hvis du sliter med depresjon Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det hjelper mye hvis du sliter med depresjon Prøver bare å spre litt glede der det er aller minst av den. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sånn ment ja, da er den velkommen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg depper fordi en venn av meg trenger virkelig "Flørte med damer for dummies" men jeg finner den ikke på nettet.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Uff, jeg hater å føle meg sånn som nå. Dirrer litt i hele kroppen og jeg vetikke helt hva jeg skal ta meg til. Venter vel på en spesiell person skal komme på MSN eller noe, men akk, er bare tull og tøys. Tror jeg skal ta meg litt å spise... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Krangla med kjæresten idag, vet ikke hvordan det kommer til å ende, men ser ikke lyst ut. Ligget å sett opp i taket hele dagen nå, ganske deprimert.. For no drit! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Uff, jeg hater å føle meg sånn som nå.Dirrer litt i hele kroppen og jeg vetikke helt hva jeg skal ta meg til. Venter vel på en spesiell person skal komme på MSN eller noe, men akk, er bare tull og tøys. Tror jeg skal ta meg litt å spise... Fortell oss da.. Kanskje jeg kan skrive en bok om dette! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det hjelper vel ikke stort på humøret ditt å lage en deppetråde da vel goophy? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er godt å se elendigheten til andre vettu Jeg er mest deppa over at jeg vil bli sammen med noen, men ikke blir det Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tenkte jeg skulle snakke med en spesiell på MSN i sted. Hun svarte med hei. Men da jeg skulle få igang en liten samtale var det ingen respons lenger. Gadd ikke mase fordi det blir litt teit, men følte meg litt ignorert der jeg satt Kan ikke si jeg er deprimert pga av det, men ble litt lei meg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Vel, dama gjorde det slutt i helga, etter over et halvt år Er ikke akkurat i toppform edit: kenny000: vet akkurat hvordan det er. Tenkte jeg skulle få snakke litt ordentlig med eksen i dag, men hun virker bare likegyldig, svarte meg ikke på msn istad, og har ikke hørt noe fra henne i dag, annet enn en liten tørr melding til morran idag. Endret 7. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Det hjelper vel ikke stort på humøret ditt å lage en deppetråde da vel goophy? Det skal ikke hjelpe på humøret, nå skal jeg bare deppe. Deppe, deppe, deppe og deppe, sammen med andre som har det like miserabelt. Det er poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg