Gå til innhold

Deppetråd vol. 1 -la oss være deprimerte!

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at folk begynner å gå lei av alt maset om at ditt og datt har det så jævelig og er skikkelig deppa.

Derfor synes jeg det er på tide med en skikkelig tråd for oss som har mistet alt som er av selvtillitt og ikke føler vi er verdt noe som helst.

Skrik ut, klag over deg selv og alle andre, gråt åpenlyst uten å bli hånet!

Dette er de depresives fristed!

*snufs* :cry:

Edit:

##Noen regler!##

Denne tråden er for å få ut sorgene og frustrasjonene, samt trøste og gi fornuftige tips til stakkarer som ikke har det så lett. Derfor vil vi IKKE har noe av "flamingen" vi nå i det siste har opplevd fra enkelte brukere, uansett hva folk gjør er det ikke "dustete, teit, idiotisk, håpløst" osv. Ikke vits å komme med negative kommentarer til andre kommentarer heller, prøv å holde en positvi tone i de positive kommentarene, da blir alt så mye hyggeligere. :)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff, jeg hater å føle meg sånn som nå.

Dirrer litt i hele kroppen og jeg vetikke helt hva jeg skal ta meg til.

Venter vel på en spesiell person skal komme på MSN eller noe, men akk, er bare tull og tøys.

Tror jeg skal ta meg litt å spise...

Fortell oss da.. Kanskje jeg kan skrive en bok om dette! :hmm:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle snakke med en spesiell på MSN i sted. Hun svarte med hei. Men da jeg skulle få igang en liten samtale var det ingen respons lenger. Gadd ikke mase fordi det blir litt teit, men følte meg litt ignorert der jeg satt :cry: Kan ikke si jeg er deprimert pga av det, men ble litt lei meg..

Lenke til kommentar

Vel, dama gjorde det slutt i helga, etter over et halvt år :(

Er ikke akkurat i toppform :cry:

edit: kenny000: vet akkurat hvordan det er. Tenkte jeg skulle få snakke litt ordentlig med eksen i dag, men hun virker bare likegyldig, svarte meg ikke på msn istad, og har ikke hørt noe fra henne i dag, annet enn en liten tørr melding til morran idag.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...