Maynard James Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 har en s-ata 120 gb harddisk og en ide seagate 200 gb harddisk? nå har jeg 3 partisjoner på 120 gb'n og nettopp satt i 200 i en partisjon windows C: = 10 gb Programmer E:=20 gb stash d: = 90 gb warez G= 200 gb <--- seagate disken hvordan burde jeg partisjonert? bedre forslag? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Selv liker jeg å dele opp med: * Privat * Nedlastede programmer/drivere ol. * Windows * Spill * Musikk/Video Partisjonering er i seg selv veldig individuelt etter hva du selv finner nyttig. Det eneste en absolut bør (eller må) gjøre er å holde windows på egen partisjon. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 hvor stor på hver da? Lenke til kommentar
slettet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Istadenfor ein partisjon til OS, og ein partisjon til installerte program, har eg hatt ein partisjon til begge deler. Syns det er enklere å installere alt frå scratch etter formatering, enn å lage nye snarveger og reparere på tidligere installasjoner. Får liksom ei "god, cleen feeling" etterpå. Har ein 120GB disk som blir brukt til sikkerheitskopiering av cd´ene mine, og ein 120GB som blir brukt til filmer av diverse slag. Har også ein på 200GB som rettogslett heiter "Download". Alt eg laster ned blir lagt på den, og deretter lagt der det skal. Litt tungvindt, men ok når ein er på LAN og leetcher. Går fort i surr då. Hehe. edit: Og ein disk til installasjonsfiler, og enda ein til til diverse ukategoriserbart. Endret 7. september 2004 av nmedaas Lenke til kommentar
sutrekoppen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mener å ha lest et sted at man bør ha en partisjon til virtual memory også, noen som har det? Lenke til kommentar
kz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Istadenfor ein partisjon til OS, og ein partisjon til installerte program, har eg hatt ein partisjon til begge deler. Samma her. Prøver å halde denne partisjonen på ca. 4GB (av 10GB) slik at eg enkelt kan køyre backup av og til inn på ein dvd-rw. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 En til OS og en til Annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå