shagrat Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Brukte malen deres. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: nei -WAP:nei -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:nei -Spill:ikke viktig Form: -Klapp -Vekt: minst mulig -Antenne: helst intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor (128x160) -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1600 og 2400 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Uviktig -Kamera: Nei -Videokamera: nei -Symbian: nei -triband:uviktig -Infrarød port:ja -Bluetooth:uviktig -Minne: Passelig med minne -Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: nei -Radio:nei -Ringer litt og sender ganske mye SMS. Har sett litt på Samsung SGH-E100, men har ikke funnet noen norsk webshop der de har den til en akseptable pris. På forhånd takk=) Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 sjekk LG-G5400 på elkjøp... den har alt du skrev opp.. kanskje lite minne men den er billig vertfall.. har bestilt den men har ikke fått den enda.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 LG5400 skjermen er dårlig da Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 VIl anbefale deg Z600 jeg også egentlig. Hvertfall når du vil ha en klapp telefon. Her får du faktisk en god del for pengene, det eneste minuset må være at det bare er 2mb minne Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ta en kikk på Samsung E700 eller Samsung P510... Begge er veldig fine, tror de ligger nokså lavt i pris...? Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hva med samsung E100? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva med X450? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 X450 er fint, jeg tror det er en av de beste mobilene for tida uten kamera! Nydelig fargeskjerm og knappene er utrolige gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå