pcgutten Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei! Moren min "familien" skal kanskje ha en ny pc. Men mor har ikke så mye penger så jeg tenker på og finne det billigste man kan få. Dette må maskinen inneholde: Xp prosessor 32mb skjermkort og oppover tror det skal gå greit med 256mb ddr ram Billig hovedkort Innebygd lyd 40gb hd Skjerm og alt det andre stæsjet har vi. Pcen trenger og et netverkskort dette kan være innebygget eller pci det er samme. Pcen skal brukes til surfing på internet, mail, kontorbruk eks, Skriving i word. Problemet er at vi nå sitter med en p1 som laster bilder og slikt for seint... Noen som vet om noe billig. Håper prisen skal komme under 1500,- kanskje lite penger men.. NB! Det trenges ikke noe supert i pcen! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Se lagersalg/demo varar hos komlpett/psdata(Nb!! bare 3 måneders garanti hos ps) Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjøp deg en brukt pc. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Vel jeg tenkte om noen kunne finne linkene. Har dårlig tid... Hacker rundt.. Ikke gidd og spørr hva jeg hacker.... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) *Slettet* Endret 7. september 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Her er en billig maskin(deler). Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Vel jeg tenkte om noen kunne finne linkene. Har dårlig tid... Hacker rundt.. Ikke gidd og spørr hva jeg hacker.... sorry, men er ikke det litt teit å skryte av hacking på en public forum? Endret 7. september 2004 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå