IwwY^^ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du er klar over at du får en Alienware pc til samme pris?.. Er vel litt mer status og få en alienware pc enn en hp? Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 bare husk voltforskjellen (110/230) og engelsk tastatur vs norsk tegnsetting... Jeg tror HP sine bærbare PCer takler både 110 og 230 V. Uansett så finnes det jo adaptere. Jeg har hørt at det ikke er noe problem å få en PC med engelsk tastatur til å takle æ, ø og å. Eksakt hva som må gjøres vet ikke jeg. Men dét er det garantert andre her som vet. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Du er klar over at du får en Alienware pc til samme pris?.. Er vel litt mer status og få en alienware pc enn en hp? Tja - Status vs. Power. Jeg velger helt klart det siste. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Intel® Pentium® 4 3.40 GHz w/HT Technology sikkert ikke noe særlig støy fra den. Muligens over 15 minutt batteritid og Det med støy synes jeg er overdrevet. Det er tross alt ikke snakk om Celeron her. Jeg er heller ikke avhengig av lang batteritid, selv om 15 minutter hadde vært i korteste laget. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Enig! Skal du kjøpe bærbar, benytt Centrino prosessor. Mye mindre strømforbruk.Jeg er egentlig størst fan av AMD, men ikke til bærbar PC. WladimirPutin - Nvidia GeForce 440 Go er ikke særlig bra skjermkort. Det satt på min Toshiba Satelitte PC for 2år siden da jeg kjøpte toppmodellen da. Bør finne deg ATI 9700/9800 eller Nvidia FX quadro 700/1000. Da har du bra skjermkort. Ytelse har 1. prioritet for meg. Og da er det vel ingen ting som slår AMD Athlon™ 64 3700... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå