noClue Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Denne maskinen: 1-STØYER mye 2-er VARM Hva kan jeg gjøre for å bedre kjølingen,derav få ned støyen.? Chieftec BX Tower 360w psu MSI 865PE NEO2-PFISR Hovedkort S478/800 Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2x512MB Dual Pack Raptor 36,4 GB Caviar 250GB S-ATA CreativeRadeon 9800 PRO 256MB DDR Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det CPU som er varm , eller ? Vannkjøling er altid et alternativ. Stille og kjøler bra, men det koster.. Men sånn er det med data: du får det du betaler for! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 har brukt tusenvis av kroner likvel er jeg døv på ventre øre.. vannkjøling hadde vært noe Lenke til kommentar
noClue Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Er det CPU som er varm , eller ? Vannkjøling er altid et alternativ. Stille og kjøler bra, men det koster.. Men sånn er det med data: du får det du betaler for! litt for avansert for meg med vannkjøling. har ca 50 grader på begge hd,vifta på grafikk kortet bråker masse ,går antakelig på fullt og msi corecell piper rett som det er....cpu ca 41-45 forlsag til kjøling av kabinettet kanskje? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) De to harddiskene dine lager MYE lyd. Men cpu vifta kan du bytte i en Zalmann CNPS7000ACU Den er meget stillegående og kjøler bra. Hvis du skal bytte kjøler på skjermkortet er denne meget braArtic Cooler Den kjøler meget godt og er ganske stillegående,du kan bytte mellom high/low på vifta. Ganske enkelt å bytte også. Sett også inn en vifte eller 2 i kabinettet ditt for å få litt gjennomtrekk, så blir det bra. Finn noen som ligger på ca 20dba, så bråker de ikke så mye. Og papts-vifter går for å være meget bra. Endret 7. september 2004 av AvIOn Lenke til kommentar
noClue Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) takker for tips,skal prøve Zalman & Artic cooler, å papst vifter ja. De to harddiskene dine lager MYE lyd ser det finnes forkjellige bokser man kan sette hd i,noe brukbart der? spes raptoren gjør mye av seg . Endret 8. september 2004 av noClue Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) ser det finnes forkjellige bokser man kan sette hd i,noe brukbart der? spes raptoren gjør mye av seg . Du kan kjøpe deg vibrasjonsdemper til Raptor diskene dine. Jeg skal kanskje ha denne til min Raptor disk Endret 9. september 2004 av Overdox Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kanskje nytt kabinett jeg skal ha meg lyddempa kabinett og en ny strømforsyning Lenke til kommentar
noClue Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 nytt kabinett? men Chieftechen er vel ok? det er vel innmaten som ikke står i stil med hverandre tror jeg?...må innrømme at jeg har liktet litt på ny dør med plexi og vifte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå