Maynard James Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hei, er ute etter en bæbar pc jeg kan bruke til skole, film, skriving osv, vil helst betale mist mulig, trenger ikke spesilt grafikk kort, den burde ikke være så tung, godt batteri, helst 512 mb ram, ikke bli så varm fort osv. noen forslag? Shade Lenke til kommentar
marcus Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sjekk ukens tilbud hos psdata;) Skal ha meg bærbar selv nå og regner med at jeg kommer til å gå for den. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ser jo ikke så aller verst ut den der, hyggelig pris. Men en 15" skjerm bør ha en oppløsning som er høyere enn 1024x768 etter min smak Lenke til kommentar
glotón Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skal du ikke bruke den til spill kan du jo vurdere en mac? PowerBook eller iBook. Det holder kanskje med en iBook hvis du ikke skal drive med så krevende oppgaver. Siden du skal bruke den til skole, regner jeg med at du får studentrabatt. Da er preisene ganske ok. Gå hit for å se nærmere på hva mac har å tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå