Krakken Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg som hadde lyst til å være med. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg hadde også lyst.. Vi kan jo kanskje starte enda en? n00b clan liksom Noen som blir med på det? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er med jeg... Prøve meg i værtfall.... Joina IRC kanalen... Joiner med hjemmemaskinen når jeg kommer hjem fra jobb, intill videre nick: Caddy Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er med jeg... Prøve meg i værtfall.... Joina IRC kanalen... Joiner med hjemmemaskinen når jeg kommer hjem fra jobb, intill videre nick: Caddy Tror det var fult Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Men du snakka om å starte opp noe? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Men du snakka om å starte opp noe? Ja.. Men jeg har ingen IRC kanal da Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har faktisk en IRC kanal... Ikke beregnet for klan, men kan jo bruke den i værtfall ? #Frihet @ undernet Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg har faktisk en IRC kanal... Ikke beregnet for klan, men kan jo bruke den i værtfall ? #Frihet @ undernet Jepp.. Kan vi diskutere dette på MSN før vi får masse advarsler her? edit: Min MSN er: [email protected] Endret 27. september 2004 av Stish Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Er gjerne med, har spillt siden beta 6.5 og er helt ålreit god, alt avhengig av hvor mye jeg har spillt den siste tiden. Vanligvis bruker jeg å henge rundt i spawn med awpen min Neida. *edit, det var beta 6.5 og ikke 1.6 Endret 19. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) kunne vore artig og spelt litt ja. har cs:s og vanlig ( half life 2 silver ) spelt sida beta tiden... men då ikkje like aktivt heile tida, var mest på lan før. Endret 23. oktober 2004 av Cornel Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Som det ble nevnt tidligere i tråden her om denne klanen kommer til CPL. Det er ikke sikkert, men det finnes kjempe mange divisjoner, bare at CPL er den øverste og CAL den nest øverst. Så sjangsen for å kommer i en divisjon er stor, finnes noen plasser der du bare kan melde deg på. Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 har spillt i 1.5 i 2 år og 1.6 i et.. kjøper cs: s i dag.. men joiner gjerne en game! add meg på msn. [email protected] er god.. bedre en n00b.. regular Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Som det ble nevnt tidligere i tråden her om denne klanen kommer til CPL. Det er ikke sikkert, men det finnes kjempe mange divisjoner, bare at CPL er den øverste og CAL den nest øverst. Så sjangsen for å kommer i en divisjon er stor, finnes noen plasser der du bare kan melde deg på. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Som det ble nevnt tidligere i tråden her om denne klanen kommer til CPL. Det er ikke sikkert, men det finnes kjempe mange divisjoner, bare at CPL er den øverste og CAL den nest øverst. Så sjangsen for å kommer i en divisjon er stor, finnes noen plasser der du bare kan melde deg på. Du vet åpenbart ikke hva du snakker om. Det er ikke bare *knips* sånn å komme med i en stor liga. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det er mer *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips *knips, altså, masse arbeid Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er det noen klaner som hvil ha med en nybegynner så konatkt meg på msn. Adressa er [email protected] Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) *slettet* Endret 3. desember 2004 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ikkje ha reklame for andre klaner i denne posten, takk! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Reklamerte ikke, bare spørte. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg vil gjerne være med jeg kanskje... Problemet er at jeg ikke har counter strike fortia men får det nok etterhvert... Spiller jo mye hos kompiser og sånn... Hva skal navnet på clanen være da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå