kizzykazz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg skal kjøpe ny maskin og vil ha et tøft kabinett med vindu på siden. Skal ha det meste inni så jeg trenger litt plass. Ikke over 1500kr helst. Kanskje er dette litt mye å be om? Lenke til kommentar
eNix Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hm antec p160 er jo ganske bra, men du må bestille sidevinmduet selv og det er ganske vanskelig og finne.Ellers er jo de nye thermaltake tsunami som er solid og lett og masse plass. q Lenke til kommentar
slettet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 www.microplex.no -> Kabinetter Masse tøft. For 1500,- får du alle størrelser, frå mini til server. Men vær obs på at det ikkje er strømforsyning i dei, og at det må kjøpes i tillegg. Personlig anbefaler eg Lian-Li og Image&Shaptek. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Se på 3dfxcool.no der har de masse rått eller så kan du jo kjøpe et vanlig kabinrtt på komplett.no eller no sånt å style det selv Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvorfor spørre oss om hva vi liker ? Ta noe du liker, det er jo du som skal leve med det... Gå inn på microplex og liknende sider og se hva du syns er fint... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 ja eg trur d blir noke på microplex hvertfall! kan sei så mykje som at det skal vere svart og med vindu.. takktakk for alle svar! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Veit ikkje korleis eg får det til liksom å "trykke her" så eg legge ut heile sida.. Det er uten strøm men prisen hopper vel ikkje så høgt opp p.g.a. det? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3068 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sånn lager mann "trykk her" Veit ikkje korleis eg får det til liksom å "trykke her" så eg legge ut heile sida.. Det er uten strøm men prisen hopper vel ikkje så høgt opp p.g.a. det? hopper op av strøm? det er jo dyrere med psu om det er det du mener? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ca 500 kr i tillegg for en bra PSU(strøm ). Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Her er et kabinett som eg trur eg kjem til å velge. Hvilken strømforsyning skal eg bruke til den?Eg tenkte berre på prisen når eg hadde med strømforsyning... Skjønte fortsatt ikkje korleis eg gjer det med "trykk her".. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 du kopierer den linken som står på den plassen Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hei Litt off topic kanskje men men... Lurte du på hvordan man fant linken eller lage en "trykk her" knapp på posten din?? Nå vet du jo hvordan man finner linken, siden trulzern så flott har vist det... For å lage en "trykk her" knapp i posten din, trykker du på http:// knappen ved siden av der man velger fet skrift, kursiv osv.. først limer du inn linken, i dette tilfellet, linken fra microplex.. Så skriver du "trykk her" i den neste ruten... ok... og dermed kommer det opp en masse greier.. Noe slikt: (måtte fjerne en [ helt på begynnelsen... ellers hadde det bare blitt "trykk her" ) URL=http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3068]Trykk her[/url] og slik ser den da ut til slutt Trykk her Endret 12. september 2004 av zaxowen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Trykk Her og du vil finne strømforsyningen du bør kjøpe. Er det thermaltake kabinettet du skal ha? Lenke til kommentar
dysl1800 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg liker godt mitt WaveMaster i sølv/alu. Fint, stilrent og god byggekvalitet. Dessuten kan det enkelt rånes opp med orginalt sidevindu (ekstra) og blålys (medfølger) hvis du vil.. Drawback: Medfølgende 3 kabinettvifter bråker noe. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ok. valget falt til slutt på ett chiftec kabinett som var til min pris...hadde eg hatt litt meir peng ville eg kjøpt det thermaltake kabinette... Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ok. valget falt til slutt på ett chiftec kabinett som var til min pris...hadde eg hatt litt meir peng ville eg kjøpt det thermaltake kabinette... Takker for alle svar!! hvilket av dem? link? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 halla du ville ha et rått kabinett her er et bare se og du vil nok syns at det ser rått ut.... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 halla du ville ha et rått kabinett her er et bare se og du vil nok syns at det ser rått ut.... Kan ikke se på linker som er tatt fra emailen din vettu Har du en annen link til siden? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Måtte kjøpe på samme dagen så det ble et vanli et...1000kr.. trykk her Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2616 er dette bra nok link for deg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå