PettersenX Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg lagde en bruker i dag, men jeg får ikke svar på noe av det jeg poster (dataforumet). Hvorfor det? Er det en skikk at man ikke svarer på nye brukere? Jeg vet at nicket mitt ikke er så proft, men det er noen som har sett på topicene mine, men som ikke gidder å svare. Jeg er en noob , men jeg ønsker jo å lære mer. Etter hvert kommer jeg til å tilbringe mer og mer tid på dette forumet, og fortelle videre det jeg har lært av andre. Plz hjelp meg... Endret 7. september 2004 av blacktower Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Slapp av litt! Eller take a chill pill som man sier. Nicket ditt er helt fint, det er bare det at du må vente noen timer før noen svarer på trådene dine. Du får svar! Lenke til kommentar
PettersenX Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Jada! Jeg var litt forhastet! Nå begynner det så smått å komme noen svar. Men jeg vet om en på dette forumet som ikke får svar på noe som helst. Han er litt useriøs, men... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvordan få best mulig respons på forumet: - Velg et godt emnefelt ("Vennligst hjelp meg" som var emne på denne tråden er et eksempel på et dårlig emne") - Vær høflig - God topic - Inkluder relevant informasjon - Formuler deg lett forståelig, ikke bruk unødvendige forkortelser eller smileys. - Linjeskift er en fin ting . - Ikke mas, da er det ingen som gidder å svare - God topic!! - Ellers egentlig alt som står i den noe utdaterte netiketten. Dette var ikke nødvendigvis rettet til deg, men til alle som poster. Lykke til. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ikke tro på alt du hører, spesielt de ovenfor. Ja, du har rett når det gjelder nye brukere. Vi skal egentlig ikke svare på noen av postene deres på en uke. Det er en uskreven regel. (De andre vil jo ikke innrømme det, men nå får du vite det, så du er parat til neste n00b som ankommer. IKKE SVAR HAM!) Skjønner? Nå bryter jeg regelen ved å svare deg, men dette er et engangstilfelle. Forresten, nicket ditt er n00b. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ikke tro på alt du hører, spesielt de ovenfor. Ja, du har rett når det gjelder nye brukere. Vi skal egentlig ikke svare på noen av postene deres på en uke. Det er en uskreven regel. (De andre vil jo ikke innrømme det, men nå får du vite det, så du er parat til neste n00b som ankommer. IKKE SVAR HAM!) Skjønner? Nå bryter jeg regelen ved å svare deg, men dette er et engangstilfelle. Forresten, nicket ditt er n00b. Slapp av litt! Eller take a chill pill som man sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå