Finnsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har fått en linje med linker fra www.on-search.com øverst på siden i Internett Explorer. Finner ikke ut hvordan jeg skal få den bort, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Selvfølgelig skal jeg hjelpe: Stikk her: http://www.mozilla.org/ Å last ned denne, å glem internet explorer.. tro meg... sørfinga de blir lettere.. og bedre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Xanitra: Sant, men hva har det med spørsmålet til trådstarter å gjøre? Finnsen: Denne skulle kanskje vært postet i sikkerhetskategorien, but here goes: Det er en såkalt toolbar som har installert seg på datamaskinen. For å fjerne denne kan du bruke programmer som «HiJackThis!» og «CWShredder». Å ta et søk med f.eks. «Ad-Aware» og «SpyBot Search & Destroy» er heller ikke å forakte. Googlinga kan du ta deg av selv. Har du noen spørsmål om bruk av disse programmene, kan du jo bare spørre her. Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Takk for hjelpen!!! Endret 7. september 2004 av Finnsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå