PettersenX Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg skal ha et headset til PCen min. Jeg gidder ikke kjøpe eget lydkort, så jeg bruker bare det integrerte i hovedkortet. Men jeg kan ikke finne noe headset som er behagelig å ha på hodet, samtidig som det er god lyd i det. Er det noen som vet om et bra headset til en rimelig pris? Jeg har prøvd Zalman Real Surround Sound, men det er ekko i det. Jeg trenger bare god lyd når jeg spiller og når jeg ser på filmer. Hvis jeg skal høre på musikk, kobler jeg bare PCen til stereoanlegget mitt og spiller musikken der (må bare lære meg det først ) Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvis jeg skal høre på musikk, kobler jeg bare PCen til stereoanlegget mitt og spiller musikken der (må bare lære meg det først ) går utifra at du ikke har optisk utgang siden du snakka om det integrerte lydkortet. Du kjøper en 3.5mm minijackplugg-2 RCA. Du får kjøpt denne i stort sett alle elektrobutikker Lenke til kommentar
JensL Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Trenger du mic? Sånn cirka prisklasse? Lenke til kommentar
PettersenX Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hvis det ikke følger med mic på headsetet, så kjøper jeg meg en løs mic i stedet. Mic er ikke så veldig nødvendig (ikke med det første i alle fall). Ang. Prisklassen så hadde jeg regnet med et headset til under 500,- Edit: Prisklassen Endret 7. september 2004 av PettersenX Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300390&cks=PRL har hørt at dette skal vere brukbart, men kan ikke love noe Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Med mikk: Plantronics Audio 90 multimedia stereo ultimative gamer headset (sitter selv med disse på hodet nå) Uten mikk: KOSS PortaPro (disse bestilles i løpet av uken, til mp3 spiller/gitaranlegg) KOSS UR40 (disse er bare konge! Har prøvd dem et par ganger, og må bare si at hvis det ikke var for at jeg skal ha headset som jeg skal ha på mp3spiller også, så ville dette vært mitt klare førstevalg... du får samme livstidsgaranti som på PortaPro) Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Headset Synes de er gode og behagelige. Billige Hadde kossur40 før men ledningen røyk pga den var for kort. Good lyd! kjøp de Lenke til kommentar
JensL Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Til rundt 500,- tror jeg at jeg ville satset på noen enkle, åpne hodetelefoner. Som f.eks. Sennheiser HD477 eller HD497. Eller kanskje strukket meg litt lengre og gått for Beyerdynamic DT231 (650,-). Sistnevnte synes jeg er en av de beste i klassen under 1.000,-. Beyer DT131 er forresten ikke så ille heller, og koster bare 450,- hos HPX.no. Jeg ville holdt meg litt unna disse svære hodetelefonene i denne prisklassen. Da betaler du mye for å få ekstra mye dårlig plast, og lyden lider av dette. Da er det bedre med en superenkel konstruksjon som faktisk tåler en del, og gjør at produsenten kan bruke mer på lyden. Disse Elkjøp-greiene til 99,- har jeg titta på, og de er helt forferdelige. Det er like greit å la være. Skal man absolutt kjøpe Philips, bør man se på HP890, de er faktisk bra. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 enig med wipeout, jeg har R55B som ble erstattet av de wipeout anbefaler. De jeg har er jeg veldig fornøyd med... og den nye modellen kan ikke være noe dårligere Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sennheiser HD477 er veldig gode. Har de selv. De kan fåes på hi-fi klubben til 458kr. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et headset til 100 kr uansett ubrukelig ... Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et headset til 100 kr uansett ubrukelig ... Nei, d er faktisk brukbart! Hører musikk på det nå Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et headset til 100 kr uansett ubrukelig ... Nei, d er faktisk brukbart! Hører musikk på det nå De er greie nok. Hverken bra eller dårlig. Men 99 spenn er ikke verst. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et headset til 100 kr uansett ubrukelig ... Nei, d er faktisk brukbart! Hører musikk på det nå Hehe...joa, den er vel brukbar i den betydning at den faktisk lager lyd. Hadde du hørt en god hodetelefon til 600-700,-, hadde du ikke kasta bort tida på Philips'en til 99,-. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et headset til 100 kr uansett ubrukelig ... Nei, d er faktisk brukbart! Hører musikk på det nå Hehe...joa, den er vel brukbar i den betydning at den faktisk lager lyd. Hadde du hørt en god hodetelefon til 600-700,-, hadde du ikke kasta bort tida på Philips'en til 99,-. Godt poeng der, Men det er absolutt verdt de 99 kronene det koster Syns at de var like gode som Kossur40. ur40 var kanskje litt behageligere å ha på da phillips'ene klemmer litt for hardt på ørene. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sennheiser sine er veldig gode (Les de til 500 kroner og oppover) Disse kan kjøpes på elkjøp.. Selv bruker jeg Sony V600 (til 99 dollar) og Sony aktive MIC (husker ikke hva) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå