Shaper^ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg hadde en skjerm som jeg kjørte 1280 på i wc3, det funka fett, så kubbe skjermen av en eller annen dum grunn Nå har jeg en skjerm som ikke takler refreshraten som WC3 kjører på og får ikke kommet inn på wc3 uten at bildet som er striper ruller over skjermen i en høy fart :S Jeg har litt peil med å editere i filer osv, er det ingen .ini fil til wc3, hva heter den og hvor ligger den?? Takker på forhånd! Ved andre ord, hvordan kan jeg bytte oppløsning uten å gå inn i WC3 og reinstallere det?? Endret 7. september 2004 av Shaper^ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 for å skifte oppløsning går du inn i potions menyen, og så går du video eller gameplay settings Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) for å skifte oppløsning går du inn i potions menyen, og så går du video eller gameplay settings inn i POTIONS menyen??? :!: :!: :!: tror klanskje du mente options, menmen. Edit: trykkleif Endret 8. september 2004 av H4ngm4N Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis jeg ikke tar feil tror jeg du kan endre skjermoppløsningen via regedit (skriv i RUN) i denne nøkkelen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III\Video Let etter nøklene reswidth og resheight, og sett dem til henholdsvis 640 og 480. Husk å sette Base til Decimal. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) les, UTEN å gå inn i Warcraft tror dette funker: Start; kjør: regedit åpne HKEY_CURRENT_USER, Software, Blizzard Entertainment, Warcraft III, Video... der ser du på "resheight" og "reswidth", så endrer du dem til 800*600 eller hva du nå vil ha, tror dette skal funke Endret 8. september 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hey, hvorfor har ingen fortalt meg om potions-menyen? Hvor er den? Høres tøff ut. =) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 har du ikke det jayhem? skuffa.... der kan du gjøre slik at en potion of mana gir deg 600 mana.... egentlig ganske praktisk.. og sette ned cooldownen på dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå