int20h Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 16X DVD-brenner fra MSI MSI har også kastet seg på 16X-bølgen og sendt ut pressemelding på en ny DVD-brenner med IDE/ATAPI-grensesnitt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ville heller gått for NEC ND-3500, raskere på CD-R og DVD+R9 Endret 7. september 2004 av Dafe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 vil ha SATA brennere som funker!!! (og ikke bare på spesifikke intel chipsett!!) Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ville heller gått for NEC ND-3500, raskere på CD-R og DVD+R9 Etter å ha brukt Nec ND-1300A, ND-2500, ND-3500A en stund er jeg ikke i tvil om at det er et godt valg, sjønner ikke at det kan være vits å vurdere andre brennere en gang... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 vil ha SATA brennere som funker!!! (og ikke bare på spesifikke intel chipsett!!) Nå vet ikke jeg hvordan den funker, men Plextor's S-ATA sak kommer snart til landet. Mailet komplett.no ang. denne, og de får den snart inn. Sakset fra mail: Heisann Den vil bli tatt inn, vi venter bare på varenummer, pris og levering fra Plextor. Så fort dette er på plass vil den dukke opp på web... Lenke til kommentar
hainz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) hmmm, er det bare meg som blir litt skeptisk til modellbetegnelsen? DR16-B B-vare? eller er det Beta? Endret 8. september 2004 av hainz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå