-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Et HK er jo HW og kabinett er ikke sofftware så jeg poster her jeg, har sjekket litt rundt og deter jo ikke casemodding heller... Poenget mitt: Jeg har bestilt nytt HK, har faktiskt fått det alt, og det står at det har 5 PCI slotter, (ser ut som om det bare har 4, men går AGP slotten for å være en PCI slot?) mens kabinettet mitt bare har 4 "utganger" der det er plass til kort som stikker ut. Jeg har ikke noe AGP kort da, iallefall ikke enda, men har tenkt til å gå til anskaffelse av det snart. Men vil PCi slottene i HK'et passe til hullene i kabinettet? Bruker PCi skjermkortet en liten stund til, men bare lurer på om det passer... Og vil det passe om jeg kjøper et AGP kort? HK'et stod at var "ATX" eller noe. *Håper det passer* Passer det? Endret 7. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 4 ekspansjonsspor? Høres nesten ut som om du har Micro ATX kabinett? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Godt mulig, det er ganske lite.... Plass til 2 diskett stasjoner og en HD / 2Hd'er og en diskettstasjon, som jeg har. Plass til 2 Cd-rommer / DVD'er også. Men Passer det? Kabinettet er ca 40cm høyt og ca 35cm langt.... Bare veldig ca mål. Men passer det? Jeg har ikke behov for mer enn 4 PCi spor enda. Men HK'et vi lpasse inn? Det vil det? Hvis ikke begynner jeg å grine... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvilket hovedkort er det? Tror det er Micro-atx du har, så det vil nok ikke passe... Men kanskje du er heldig Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Det er gammelt da, fra 2000 og det har sittet en celeron i den... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 *Bildet* HJELP! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) hvilket hovedkort har du kjøpt/bestillt? Men ja, tror nok et vanlig ATX kort har litt problemer med plass inni der. Edit: kan jeg foreslå å kjøpe nytt kabinett? koster ned til bare et par lapper... Prisguide Endret 7. september 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Awww..... Jaja, da må jeg ha nytt da... Men jeg gidder ikke investere i nytt power suppy, kan jeg bruke det jeg har? Jeg har en ca 8år gammel pc, (100Mhz 24Mb ram osv) som jeg ikke bruker, kan jeg bruke kabinettet til den tror dere? Det er en del større en det jeg har postet bilde av... Men hvis dere ikke tror det funker, hvor lang er leveringstiden på de andre kabinettene her da? Jeg MÅ ha det innen en uke! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vanskelig å si uten å vite hva slags hovedkort du skal kjøpe og hva slags PSU som står i maskina di. Mange kabinetter kommer med PSU men det er avhengig av hvilken butikk du kjøper fra. Hvis den andre PCen er ATX så burde det ikke være noe problem å bruke kabinettet. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du må ha det raskt er det vel best å finne en databutikk i nærheten og ikke satse på noen nettbutikk. Vet ikke om det er noe elkjøp eller tilsvarende i nærheten selv om datakjeden ville nok vært bedre. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Falt litt for dette http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=9316 Jeg HAr kjøpt nytt Hk, det ligger hjemme det.... ASUS K8N-E DELUXE socket 754 med ny CPU og full pakke.... Så lurer på hva jegf skal gjøre, prøve å montere i det lille kabinettet, prøve å montere i det som er litt større, så kjøpe nytt hvis ingen av de 2 andre funket.... Hakke peil på om det gamleste er ATX.... Men det er en sjappe som skal montere for meg... Ber de prøve begge jeg, passer det ikke i noen av de kjøper jeg nytt.... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har hørt en del negativt om qtec, men det er mest mot strømforsyningene dems så hvis du kjøper det kabinettet der vil jeg anbefalle deg ikke å bruke strømforsyninga, hvis det følger med noen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg har hørt mye negativt om strømforsyningen jeg også, og har kjøpt med strømforsyning. Men det er som regel etter masse neonstæsj eller overklokkinger de sier at de har fått problemer, ikke ellers. Og jeg har ikke tenkt til noen av delene, og det er jo 1års garanti.... EDIT: Fjernet bilde av kabbet, var for stort, trodde det ville bli rezisa da jeg hadde lastet det opp åp forumnet fra før av... BILDE 1 BILDE 2 EDIT: Ser ut som om det er hvitt i kantene, men det er faktsikt helt sort, må være blitzen eller noe. Endret 9. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå