Reinsdyr Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg ønsker å kjøpe meg en ny hardisk, prosessor (+ vifte) og hovedkort. Grunnen til dette er at jeg har slitt med mye ustabilt system i en lang tid nå, og jeg aner ikke hva som er galt! (f.eks "blue screen of deaths", plutselig avslutting av progammer++) Nå er min tolleranse over, og jeg har bestemt meg for å bestille nye komponenter! Først og fremst ønsker jeg et mest mulig stabilt system/god ytelse siden jeg bruker pcn mest til spilling. Budsjett: 4000-5000kr Har noen noe forslag, har tenkt? har tenkt på disse delene: CPU: Amd Athlon 64 3200 Harddisk: 200GB S-ATA (helst den som er så stille som mulig) Hovedkort: (et som vil kjøre "stabilt", og ha intregert LAN, LYD, S-ATA støtte osv..) Disse komponentene har jeg fra før av (i tilfelle noen trenger å vite det) Ati Radeon Saphire 9800PRO 128mb 2x512 DDR pc400mhz AMD Athlon xp2500 barton Abit NF7-S2 Hovedkort for Socket A,SATA nForce2 Ultra400/MCP-S,ATX,LAN (som jeg tror er synderen!) Western Digital 120GB S-ATA Hadde vært hyggelig med noen forslag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå