Xanitra Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg satte på Zelda Wind Waker i dag.. For første gang. Å til min store overraskelse var åpningen av spillet fenomenal!!!! Nintendo svikter aldri.. Ocorina of time var konge, og det ser ut som jeg kommer til å kose meg fremmover med enda en deilig spill opplevelse. gleder meg til å teste videre Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 elsker det spillet.... Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 noen som vet om det fins på simulator på pce? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 noen som vet om det fins på simulator på pce? Du mener emulator? nei, kjøp deg gamecube og dette spillet. Det er verdt penga!! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) noen som vet om det fins på simulator på pce? Du mener emulator? nei, kjøp deg gamecube og dette spillet. Det er verdt penga!! Aadna>> Ja. nei, fysj og skam.. slikt diskuterer vi heller ikke på forumet.. Men som skille22 sa: skaff deg Gamecube.. lover deg du ikke kommer til å angre. Endret 7. september 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Finnes ikke emulator av GC siden det er litt vanskelig med så små cd'er ^^ Men noen ting burde man bare ha, GC er en av dem KOS DEG! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det loading skjermer i Wind Waker, eller blir alt streama som i Metroid Prime? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Er det loading skjermer i Wind Waker, eller blir alt streama som i Metroid Prime? Det er ingen loading i hovedverdenen, men det er noen korte loadinger når du går inn i dugeons osv.. men de er veldig korte også da. GC er veldig rask på loading generelt. EDIT: Det er loading i Metroid Prime, men du ser det ikke. Hver gang du skyter på en dør så loades rommet du åpner opp... Wind Waker er bare så utrolig genialt, beste spillet jeg har spilt i den genren, Star Fox Adventures kommer like bak. Endret 8. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 EDIT: Det er loading i Metroid Prime, men du ser det ikke. Hver gang du skyter på en dør så loades rommet du åpner opp... Jada, det er klart at ting loades i Metroid Prime, du bare merker så lite til det. Det jeg reagerer på er sånne lange loadingskjermer som i Halo, eller "små" hikk som i Morrowind. Disse vil jeg helst være foruten. Det kule med Metroid Prime er at mens neste "seksjon" lastes inn, fryser ikke spillet. Du kan fremdeles gå og titte rundt deg hvis du evt. må vente fem sekunder på at døra skal åpne seg. Hvordan er loadingen når du skal inn i dungeons, da? Er det svart skjerm i et par sekunder elns? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det e berre lekkert! Nydlig grafikk og frihetsfølesen du får når du seiler! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvordan er loadingen når du skal inn i dungeons, da? Er det svart skjerm i et par sekunder elns? Ja.. maks 5s Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ja.. maks 5s Oki. Det kan jeg leve med. Takker for svar, forresten. Men burde det ikke komme på "Players Choice" snart? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror neppe det slår "ocarina of time", majors mask var ivertfall en stor nedtur.. vet ikke hva det blir med windwaker før jeg tester det Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Ja.. maks 5s Oki. Det kan jeg leve med. Takker for svar, forresten. Men burde det ikke komme på "Players Choice" snart? det slippes ikke på player's choice før det slutter å selge.. Å.. det virker som det fortsatt er stort salg på dette spillet i butikkene.. det er jo regnet som det beste spillet til kassen.. så det skulle bare mangle. Dessuten ville jeg ikke ventet på player's choice om jeg var deg. På orginal versjonen får du med Ocorina of Time.. noe som er verdt 500 alene. Endret 10. september 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 På orginal versjonen får du med Ocorina of Time.. noe som er verdt 500 alene. Som kan spilles på GameCube? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 På orginal versjonen får du med Ocorina of Time.. noe som er verdt 500 alene. Som kan spilles på GameCube? Ja. Og husker jeg ikke feil, så har de lagt til en dungeon! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Men da må du ha tak i "limited edition". Den "vanlige" utgaven av Wind Waker inneholder ikke OoT. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har limited edition ! Grett å spille Ocarina of time på GC, du må bare venn deg til litt anderleds kontroll valg fra N64 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Men da må du ha tak i "limited edition". Den "vanlige" utgaven av Wind Waker inneholder ikke OoT. Den har jeg kjøpte bare pga OoT syntes ikke ww var så bra jeg grafikken Master Quest Ocerian of Time Wind waker Majorask Mask Endret 10. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 WW grafikken er litt spesiell ja,men best for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå