Gå til innhold

Zelda wind waker.

Xanitra

Anbefalte innlegg

Jeg satte på Zelda Wind Waker i dag.. For første gang.

Å til min store overraskelse var åpningen av spillet fenomenal!!!!

Nintendo svikter aldri.. Ocorina of time var konge, og det ser ut som jeg kommer til å kose meg fremmover med enda en deilig spill opplevelse.

gleder meg til å teste videre

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet om det fins på simulator på pce?

Du mener emulator? nei, kjøp deg gamecube og dette spillet. Det er verdt penga!! :w00t:

Aadna>> Ja. nei, fysj og skam.. slikt diskuterer vi heller ikke på forumet..

Men som skille22 sa: skaff deg Gamecube.. lover deg du ikke kommer til å angre.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Er det loading skjermer i Wind Waker, eller blir alt streama som i Metroid Prime?

Det er ingen loading i hovedverdenen, men det er noen korte loadinger når du går inn i dugeons osv.. men de er veldig korte også da. GC er veldig rask på loading generelt.

EDIT: Det er loading i Metroid Prime, men du ser det ikke. Hver gang du skyter på en dør så loades rommet du åpner opp...

Wind Waker er bare så utrolig genialt, beste spillet jeg har spilt i den genren, Star Fox Adventures kommer like bak.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
EDIT: Det er loading i Metroid Prime, men du ser det ikke. Hver gang du skyter på en dør så loades rommet du åpner opp...

Jada, det er klart at ting loades i Metroid Prime, du bare merker så lite til det. Det jeg reagerer på er sånne lange loadingskjermer som i Halo, eller "små" hikk som i Morrowind. Disse vil jeg helst være foruten. Det kule med Metroid Prime er at mens neste "seksjon" lastes inn, fryser ikke spillet. Du kan fremdeles gå og titte rundt deg hvis du evt. må vente fem sekunder på at døra skal åpne seg.

Hvordan er loadingen når du skal inn i dungeons, da? Er det svart skjerm i et par sekunder elns?

Lenke til kommentar
Ja.. maks 5s

Oki. Det kan jeg leve med. Takker for svar, forresten. :thumbup: Men burde det ikke komme på "Players Choice" snart? :whistle:;)

det slippes ikke på player's choice før det slutter å selge..

Å.. det virker som det fortsatt er stort salg på dette spillet i butikkene..

det er jo regnet som det beste spillet til kassen.. så det skulle bare mangle. Dessuten ville jeg ikke ventet på player's choice om jeg var deg.

På orginal versjonen får du med Ocorina of Time.. noe som er verdt 500 alene.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...