Gå til innhold

Ser dette oppsettet bra ut?

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg fått hjelp med og skaffe deler til pcen min:

Se her

Passer alt? Jeg har gjort noen endringer i det siden jeg sist postet emne her.

Jeg har pratet med noen, og de sa at pcen kom til og bråke mye hvis jeg ikke la til noe ekstra som vibrasjonsdemper (drevramme) og andre ting.

Viftene er Papst, og jeg skal bytte ut de i det gamle kabinettet med 3 Papst vifter. De sier at Papst viftene er veldig stille.

Jeg har fått en Mist strømforsyning som mange anbefalte.

Å en annen CPU-kjøler for det ble anbefalt. Akkurat dette er jeg litt usikker på, fordi er det nødvendig? Å passer den med mitt Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 hovedkort? Se her hva det passer til . Spurte om det pågrunna jeg vet ikke helt om GA-K8NSNXP var helt det samme som mitt hovedkort.

Å de sa at jeg burde ha vibrasjonsdemper på Raptor disken min, så da fant jeg fram en.

Burde jeg ha dempematter?

Kommer dataen til og bråke mye hvis jeg bestiller de delene?

Jeg er ikke så god i dette så derfor spør jeg... For å være sikker på at jeg bestiller gode varer!

Jeg skal bruke pcen mest til spilling, laste ned, høre på musikk, se på filmer og de vanlige tingene.

Er det noe jeg mangler? Er det bra eller dårlig?

Håper noen har noen kommentarer om dette. :thumbup:

EDIT: Går det ann og overklokke systemet med de delene? For jeg skal kanskje overklokke en gang, er ikke sikkert.

Dere trenger ikke og komme med fulle ideer til pc deler. Var ikke sånn jeg mente...

Jeg så at Zalman cpu kjøleren ikke passet :( Noen som har noen ideer til andre kjølere da?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...