havfal Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette har jeg bestilt. Ser stilig ut! Her er forresten en test, på svenskt! så veldig bra ut det der Lenke til kommentar
goggys Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har keytronic 2001 atasten virker ikke noen ganger men er ellers veldig fornøyd (sp. har funnet ut at man bør rense tastaturene sinee) Hvordan gjør man det? Tar av alle tastene og tørker av det eller noe? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Dette har jeg bestilt. Ser stilig ut! Her er forresten en test, på svenskt! så veldig bra ut det der Det er det tastaturet jeg bruker nå. Når man snakker skriving kommer det ikke opp mot de eldgamle IBM tastaturene (som bl.a.a DansData sverger til) eller mitt andre gamle Copam+ tastatur, men det (Ultra X) er det beste kombinasjonstastaturet jeg har prøvd, altså for å kombinere spilling og skriving. Så det kan anbefales.... Ikke mister det tastemarkeringene så fort som et veldig billig keytronic tastatur jeg hadde... Edit: innlegg nr 700 Endret 8. september 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Du og? Hele LAN gjengen min har det nå. Bortsett fra meg, har bestilt dette, skal hente det i morra. Oooh. Det så nice ut. Har du fått en variant med norske taster også da, og i så fall, hvor kjøpte du det? Edit: Noe forvirrende quote. Endret 8. september 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18380 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har bestilt dette, skal hente det i morra. Åååå, omtrent et slik jeg vil ha! Hvor kjøpte du det? Dyrt? Herlig med tastatur uten "number pad". (Det er vel ikke tråløst? Er det "laptop" taster?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå