Gå til innhold

Hva er det beste tastaturet?

co2

Anbefalte innlegg

Trenger et nytt tastatur etter at jeg kjøpte Logitech MX1000.

Logitech MX tastaturet er det jeg har nå, men av en eller annen grunn er det ingen som har det inne lenger.

Er det noen som kan anbefale et skikkelig godt et?

Liker å ha mange snarveisknapper og svart farge :yes:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig liker jeg best de helt standard, billige uten noe mikk-makk, og minst mulig ramme rundt.

Prøvde engang et tastatur som var bare noen milimeter tykt - det var digg på flatt underlag, men var altfor mykt til å kunne ha på fanget.

KeyTronic KT2001(PRO), selv trofast bruker i 7 år ;)

konge tastis

EDIT: svart er digg, men de hadde ikke flere på lager, og jeg gadd ikke vente :(

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve et av de nye tastaturene fra Logitech, men de har enda ikke kommet ut til butikken da, bare den hvite versjonen har det. Men gode ting kommer til de som venter ;):

Logitech® Media Keyboard

Det finnes i svart og hvit. Den svarte finnes i 2 versjoner. En med scrollehjul på venstesiden og en uten. Den med er LX 500, og den uten er LX 300. Begge tastaturene er trådløse og det følger med forskjellig mus på de to.

Logitech Cordless Desktop LX300 USB/PS2, tastatur/mus

Logitech Cordless Desktop LX500 USB/PS2, tastatur/mus

Sjekk bildene på Logitech siden!

Jeg venter på dette tastaturet selv, i svart farge. Det ser ganske bra ut.

Her har HW.no skrevet litt om tastaturene:

Logitech omdesigner tastaturene

Håper du finner noe du liker da.

Lenke til kommentar
Dette er det beste tastaturet på markedet. Alt annet er bare søppel. KeyTronic KT1000 har alt. Det er enkelt, stabilt og det ser desidert råest ut av alle.

Jeg foretrekker fremdeles KT2001, pga at KT1000 har så tynne kanter, bl.a. nederst, liker å ha en liten, bein kant der. Ellers er det vel mye det samme? :hmm:

Lenke til kommentar

Hater svarte tastis, synes det er ekstremt vanskelig å se bokstavene, men smaken er som baken, hva skal man egentlig med masse ekstra taster? Eneste ekstra tasten som er noe er Sleep, Wake og Power, de synes jeg er ganske dig å ha, men utenom det får du nesten aldri bruk for dem andre, sitter nå på hp tastit med en hel haug med ekstra dritt jeg aldr bruker, og se hva det gjør, er ensten ingenting plass mellom astene og skriver feil hele tida. Så anbefaler deg å kjøpe kt2001 pro hvit, det jeg skal kjøpe når den tid kommer, håper på mindre leifs da. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...