gthaman Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har nettopp bestilt meg charlie linje fra ngt. Er det noen som vet hva slags hastigheter jeg kan regne med ( ut og inn ) og hva slags ping jeg vil få på en god server? Lenke til kommentar
house Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 spørst hva du meiner med ping, jeg tror du meiner CS.. seff.. men du har jo ping på http://www.vg.no .. http://www.sol.no .. m.m ... du kan få bra "ping" eller "latency" som det oxo kalles.. jeg sitter på bravo. har ingen problemer, selv om jeg ikke spiller CS på nett, kun UT Housey Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Du kan regne med hastigheter opp mot det du har blitt lovet. Jeg sitter også på ei charlie linje fra NGT, og opplever ofte 128 KB/s inn. Noe som jeg har forstått skal være maks for denne linje. Ut er jeg ikke sikker på hva som er maks, men "as we speak" ligger det på 45 KB/s ut. Hastighetene er veldig stabile hos meg i alle fall. Kan kanskje variere hvorhen i landet du befinner deg. Men stort sett tror jeg du får det du har betalt for Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 har ikke charlie, men bravo, får nesten alltid opp mot det jeg skal ha, aldri mer en 10% avvik. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Takker for svar. Jeg mener f.eks cs på vg. Hva får du i ping? Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Har Bravo tilknytning fra Nextgentel og ligger på rundt 20-30 i ping på Vg sine cs servere. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Ta hastigheten du betaler for(litt over 1000KBps) å del på 8 for å få den hastigheten du kommer til å laste ned på ved full hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå