j0rn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fant denne på tilbud på tele2.no for 1299 + mobil plus abb. Synes dere dette er et bra tilbud? Positive/negative sider om telefonen? Bør jeg velge noe annet evt. venmte på en annen telefon? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det har vært mye snakk om K700. Søk så finner du en hel del. Men K700 er til å annbefale! VELDIG bra telefon! :o) Etter mine erfaringer! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det har vært mye snakk om K700. Søk så finner du en hel del. Men K700 er til å annbefale! VELDIG bra telefon! :o) Etter mine erfaringer! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det har vært mye snakk om K700. Søk så finner du en hel del. Men K700 er til å annbefale! VELDIG bra telefon! :o) Etter mine erfaringer! Enig! Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Tele2 selger også Siemens S65 til 899 med samme abb. Bør jeg velge den i stedetfor, og hva er bedre/dårligere med S65? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg vil ikke ha valgt S65. Pga. at det er Siemens. SE har mye mer brukervennlighet(Synest jeg) Siemens'en har mange feil ser det ut som og det tar jo ikke så gode bilder da? Lenke til kommentar
yoga Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg ville helt klart ventet på s700i.. Lenke til kommentar
K700Dragon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Helt klart S65 Denne telefonen har mye bedre kamera, batteri, brukervennlige menyer, nyttige funksjoner ++ Den er i tillegg billigere! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det har vært mye snakk om K700. Søk så finner du en hel del. Men K700 er til å annbefale! VELDIG bra telefon! :o) Etter mine erfaringer! Enig! Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Velg S65 du Mye bedre kamera, større display, minnekort, mer customizable, skikkelig filsystem, du kan oppgradere selv, Java Bluetooth. Kjøper du K700 vil du om et par måneder angre at du ikke kjøpte en mobil (S65) med 1,3MP kamera i stedet Og en mobil uten minnekort er vel ikke alltid like kjekt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Velg S65 du Mye bedre kamera, større display, minnekort, mer customizable, skikkelig filsystem, du kan oppgradere selv, Java Bluetooth. Jeg ville heller valgt K700i fremfor S65 :-) Mye bedre skjerm (selv om den er mindre), mer behagelige menyer (ikoner osv. er langt penere på K700i), telefonen er mindre, bedre design, mindre plastikkaktig enn S65, bedre ytelse på Java, støtter MP3, radio osv. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Støtter det. S65 kan ikke måle seg med skjermen til K700i dessverre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Velg S65 du Mye bedre kamera, større display, minnekort, mer customizable, skikkelig filsystem, du kan oppgradere selv, Java Bluetooth. Kjøper du K700 vil du om et par måneder angre at du ikke kjøpte en mobil (S65) med 1,3MP kamera i stedet Og en mobil uten minnekort er vel ikke alltid like kjekt Det kameraet er ikke mye bedre, det er litt bedre. Hva skal man med større display når oppløsningen er helt ræv? Eller minnekort når man ikke har mp3? Filsystemet er ålreit enough, det går jeg med på. Oppgradere SE selv skulle da også gå? Er Java Bluetooth noe spesiellt, eller mente du Java, Bluetooth. (Isåfall er SE bedre på dette helt klart). I tillegg er S65 en koloss av en telefon. Eneste problemet med K700 er batterikapasiteten. Endret 9. september 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eneste problemet med K700 er batterikapasiteten. ...som er bedret i nyeste firmware. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det kameraet er ikke mye bedre, det er litt bedre. Det er mye bedre. Lær deg hva du snakker om lol. Dessuten er S65 en del penere enn k700i Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det kameraet er ikke mye bedre, det er litt bedre. Det er mye bedre. Lær deg hva du snakker om lol. Dessuten er S65 en del penere enn k700i smaken er som baken Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Eneste problemet med K700 er batterikapasiteten. Nei, for det første har den ikke minne kort! for det andre er K700i treg på sms (kankje bare feil med telefonen til faren min?) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 for det andre er K700i treg på sms (kankje bare feil med telefonen til faren min?) Min finnes ikke treg på SMS. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 det er jo to totalt forskjellige mobiler så de kan jo ikke sammenlignes! k700i for den musikk og radiofrelste, s65 for den kamera/videofrelste som helst vil ha minnekort. begge er gode mobiler men jeg tror mange er enig med meg når jeg sier at de prøver å nå ut til ltt forskjellige brukere Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Eneste problemet med K700 er batterikapasiteten. Nei, for det første har den ikke minne kort! for det andre er K700i treg på sms (kankje bare feil med telefonen til faren min?) K700 sin batterikapasitet blir bedre etter FW oppgradering Og den er IKKE treg i SMS tasting, da er det noe galt med din fars mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå