buskmann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvem er det egentlig som vil ha Valgerd på Stortinget? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det var faktisk et veldig godt spørsmål. Er det faktisk noen som vil ha henne på tinget? Vi kan jo i fellesskap erklære henne politisk død? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noen som vil ha erna der? Skal vi kanskje starte et hjem for upopulære politikere uten noen form for framtid på stortinget? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noen som vil ha erna der? Skal vi kanskje starte et hjem for upopulære politikere uten noen form for framtid på stortinget? Ja. Erna er meget populær. Selvsagt ikke blandt 14 ½ år gamle RU-medlemmer. Kan du si det samme om Valgjerd? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noen som vil ha erna der? Skal vi kanskje starte et hjem for upopulære politikere uten noen form for framtid på stortinget? Ja. Erna er meget populær. Selvsagt ikke blandt 14 ½ år gamle RU-medlemmer. Kan du si det samme om Valgjerd? Meg du sikter til eller? Men kan ikke si at Valgjerd er meget populær nei. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Erna er en standhaftig dame jeg håper klarer å få gjennomfør ting! Valgerd derimot? Syting på nynorsk kan jeg betakke meg for.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noen som vil ha erna der? Skal vi kanskje starte et hjem for upopulære politikere uten noen form for framtid på stortinget? Jepp, jeg vil ha Erna på tinget. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva med Torild Skogheim da, hun er jo like ille! Kristin Clemmet er jo ikke snill med skolebøkene sine heller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skogheim ja.... Kristin Clemet ordner opp, og revolusjonerer norsk skoleverk! All honør til henne! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hva med Torild Skogheim da, hun er jo like ille! Torild Skogsholm har sammen med sittende regjering fått fart på flere viktige veiprosjekter, som i utgangspunktet ikke skulle gjennomføres før om mange år. f.eks: E6 Oslo-Svinesund innen 2008 E18 Oslo-Telemark gr. innen 2015 E18 Grimstad-Kr. Sand innen 2009 +++ Endret 7. september 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hva med Torild Skogheim da, hun er jo like ille!Kristin Clemmet er jo ikke snill med skolebøkene sine heller. Jeg gidder ikke å sjekke, men jeg tror ikke noen av disse har stortingsplass. Endret 7. september 2004 av buskmann Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva med Torild Skogheim da, hun er jo like ille!Kristin Clemmet er jo ikke snill med skolebøkene sine heller. Jeg gidder ikke å sjekke, men jeg tror ikke noen av disse har storingsplass. Riktig. Skogsholm kom fra en bedre betalt jobb i NetCom, og Kristin har selv uttalt at hun ikke ønsker stortingsplass. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ah, det eneste folk her inne er enige om: KrF suger. Valgerd derimot? Syting på nynorsk kan jeg betakke meg for.. Man snakker ikke nynorsk. Endret 7. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ah, det eneste folk her inne er enige om: KrF suger. Ja Man snakker ikke nynorsk. Riktig. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Er vist ikke den eneste som hater KrF. Kristne bønder, det er det de er. edit: UT med nynorsk! Endret 7. september 2004 av magio Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kristne bønder, det er det de er. Det er da ikke noe galt med å være kristen bonde? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kristne bønder, det er det de er. Det er da ikke noe galt med å være kristen bonde? Særlig bønder som likte NS Men neida, forsåvidt ingenting i mot bønder. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 bare folk som skal blande politikk og religion! (ja, jeg veit, krf er ikke så ekstreme på det religiøse budskapet.. men det faktum at jeg veit om iallefall en person som stemmer på KrF for ingen bedre grunn enn "jeg er kristen".... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 bare folk som skal blande politikk og religion! (ja, jeg veit, krf er ikke så ekstreme på det religiøse budskapet.. men det faktum at jeg veit om iallefall en person som stemmer på KrF for ingen bedre grunn enn "jeg er kristen".... Da er kristent samlingsparti et bedre valg Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 bare folk som skal blande politikk og religion! (ja, jeg veit, krf er ikke så ekstreme på det religiøse budskapet.. men det faktum at jeg veit om iallefall en person som stemmer på KrF for ingen bedre grunn enn "jeg er kristen".... Da er kristent samlingsparti et bedre valg Eller ingen kristne partier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå