Gå til innhold

Vi har fått valp!

TLZ

Anbefalte innlegg

Vi(familein vår dvs.) har fått oss en nusselig liten prins charles spaniel valp.... :D

Det må være noe av de søteste eg har sett .. :love:

Men akkurat nå lærer vi henne å være i bur.... det er så hjerteskjerende å høre "skrikene" henens.. :cry:

Heh... blir helt emonsjonell eg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:green:

Hun er kjempesøt ja...

Hun var sliten etter en tur idag... så eg satte henner foran foran "hjemmet" hennes og se om hun ville gå inn og sove litt...

Eg sat på golvet... I stedet for å gå inn så prøvde kravlet hun opp i fanget(ikke bare bare for en liten tass) me greidde det til slutt..

La seg ned. og liksom senket hodet på armen min...

Smelta helt eg :love::p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

TLZ: Kor gammel er valpen igjen? Regner med at du vet at valper og unghunder ikke må slite seg ut og gå for lange turer eller gå opp/ned trapper. Kan utvikle AA/HD og få diverse problemer senere i livet. Bare til opplysningen i tilfelle du ikke viste det. ;)

PSION: Var på hundeustilling for 1år siden og da så eg en fransk bulldog for første gang. Må si eg falt for rasen. Utrolig fine og kosete småe bulldosere av noen hunder. Hehe kan tenke meg en sånn i fremtiden. Kanskje når eg bor alene så kan eg skaffe meg en slik så santoz kan ha en kompis/vennine. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...