TLZ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vi(familein vår dvs.) har fått oss en nusselig liten prins charles spaniel valp.... Det må være noe av de søteste eg har sett .. Men akkurat nå lærer vi henne å være i bur.... det er så hjerteskjerende å høre "skrikene" henens.. Heh... blir helt emonsjonell eg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Husker når vi fikk bikkja vår. Første han gjorde var å løpe inn i stua og spinne rundt under bordet. Før han fant ut at det går an å gjemme seg under sofaen. Gratulerer med ny valp, det er gøy. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bilder! Jaaaaa! Hva heter den? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Julie, vi får se om eg tar noen senere idag =) EDIT: Kommer muligens også flere etterhvert... Endret 8. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ånæmen..... såå skjønn!! *lage høyfrekvente jentelyder* Gratulerer! Går ikke lange tiden før den nester en helt voksen så nyt tiden. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 En venn for livet, ta godt vare på henne... des,OUT! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 TLZ, hva med å bytte avatar nå :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 så skjønn den var Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 den er fin ja, men mye mindre en jeg trodde først, må vel bort og se litt mer på den i dag Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 åh så søøøøt!! :!: lyst på sånn jeg og, men har jo en liten katt jeg da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hun er kjempesøt ja... Hun var sliten etter en tur idag... så eg satte henner foran foran "hjemmet" hennes og se om hun ville gå inn og sove litt... Eg sat på golvet... I stedet for å gå inn så prøvde kravlet hun opp i fanget(ikke bare bare for en liten tass) me greidde det til slutt.. La seg ned. og liksom senket hodet på armen min... Smelta helt eg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har lyst på bikkje jeg og. Har tenkt å kjøpe meg en Fransk Bulldog eller en Rottweiler. Uansett skal den hete Frank Psion ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Den var søt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 bikkje er digg, husker godt når vi fikk vår svarte labrador retriever for ca 7 år siden, bitte bitte liten Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 har lyst på en rottweiler. Tror den skal hete åge hund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 TLZ: Kor gammel er valpen igjen? Regner med at du vet at valper og unghunder ikke må slite seg ut og gå for lange turer eller gå opp/ned trapper. Kan utvikle AA/HD og få diverse problemer senere i livet. Bare til opplysningen i tilfelle du ikke viste det. PSION: Var på hundeustilling for 1år siden og da så eg en fransk bulldog for første gang. Må si eg falt for rasen. Utrolig fine og kosete småe bulldosere av noen hunder. Hehe kan tenke meg en sånn i fremtiden. Kanskje når eg bor alene så kan eg skaffe meg en slik så santoz kan ha en kompis/vennine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå