estigma Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg sitter med ett gammelt dritt skjermkort og trenger ett "billig" som funker bra til å vise dvd/video osv. Siden det jeg har ikke engang klarer å vise dvd/eller divx i fullskjerm. Har ikke peiling på hva det er engang... Sitter på en Pentium 3, 730Mhz, med 512 MB RAM... Så burde vel funke ellers? Noen som har noen tips om ett bra, men billig skjermkort som funker bra til å vise video i fullskjerm? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hvis alt du skal bruke det til er å se film, så trenger du ikke store greiene. Hvilket har du nå? G-Force 4 ti4200 feks? Lenke til kommentar
estigma Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Har ikke peiling siden det er an Aopen maskin med innebygd grafikkkort Står bare Intel 82815 Graphic Controller som installert... Det vil vel da kunne gå ann å kjørt ett annet grafikkort på den selv om det er ett innebygd på den fra før? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 det er ikke sikkert nei, sjekk om du har en AGP slot på hovedkortet, dette er vanligvis en lang og tynn (vanligvis) brun "slot" på hovedkortet som står over mange hvite.. Tviler på at du har en AGP slot, og da må du enten kjøpe nytt HK, eller et PCI skjermkort... Lenke til kommentar
estigma Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jo, jeg har AGP slot. Vil det da funke å kjøpe ett AGP (eller PCI?) kort, selv om jeg har ett innebygd skjermkort på hovedkortet fra før? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Beste kjøp under 1K: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110656&cks=PRL Her for 550,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117677&cks=PRL Yes ! Du kan bruke AGP kort også Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvilket har du nå? G-Force 4 ti4200 feks? :!: :!: Den var god! Hadde han det kortet, trur jeg ikke han ville hadd særlig problemer med å se filmer på maskina! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvilket har du nå? G-Force 4 ti4200 feks? :!: :!: Den var god! Hadde han det kortet, trur jeg ikke han ville hadd særlig problemer med å se filmer på maskina! eeehhh, håper du skjønte at jeg anbefalte å kjøpe G-force 4 ti 4200.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Edit: Endret 8. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå