T.F.T Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 *sutre* *sutre* *sutre* Hvem tvang fingeren din til å trykke på denne tråden? ingen. har du gitt meg et svar på spørsmålet mitt ? nei Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Her er en tråd ikke mye ulik denne. Hehe, ta hintet da... Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hadde ikke klaget om jeg fikk en invite jeg heller [email protected] Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tar gjerne imot en invitasjon jeg også Mvh Jan Ove Hoddevik [email protected] Lenke til kommentar
Fury Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Noen her har ikke helt skjønt poenget, og sammenligner gjerne webmail med Outlook og Instant Messenger tjenester. :!: Kan dere virkelig ikke se forskjellen? Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 sendt invite til: XeZ og JOVE Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tusen takk, for kjapp og fin invitasjon, Ingeborg4 Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 pm meg med mailen din de som vil ha gmail Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gmail har en giga lagringsplass på nettet, slik at du kan finne alle mailene dine overalt i verden. Bedre grensesnitt og, jeg oppfatter det raskere. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Noen som vet hvor store filene kan være, mtp. opplasting av vedlegg ? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 ok jeg er sikkert litt seint ute nå meenh om noen tilfeldigvis skulle ha en invite til overs så hadde jeg blitt meget takknemmelig da mail to : [email protected] Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) ooo jeg vil også ha Gmail NEI skjønner ikke vitsen med Gmail, og er grundig lei alle trådene her på forumet om det. EDIT: oj a meg da, kan man sende 1 gb store mailer? poenget er ? de man vanligvis sender mail til som er 1 gb store har man jo i kontaktlista i msn, ikke sant ? derfor, mye enklere å sende over msn. EDIT: Gmail, ikke hotmail Du kan ikke sende 1GB. Du kan lagre opptil 1GB, men maks motta vedlegg på 10/100MB (husker ikke helt). Tanken er at du skal slippe å slette epost (noe som for meg høres veldig uryddig ut...) EDIT: Og alle dere som ønsker invites: kikk nå bare her. 30-40 invites som ligger og venter på en 10-11 poster... Endret 7. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) det er en egen tråd med haugevis av fok som har invites. Hva med å søke litt først :-) ...og hva om jeg leste hele tråden først, noen linket tråden for meg Edit: right V Endret 7. september 2004 av vetle Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 har nå sendt ut alle. har invita 35 stk tilsammen Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gmail har en giga lagringsplass på nettet, slik at du kan finne alle mailene dine overalt i verden. Det er da flere som tilbyr dette gratis. Bla GMX. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 [email protected] Inviter med nå! Lenke til kommentar
AndVorD Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Flere som har en invite å avse? Jeg tar gjerne i mot... Tusen takk hvertfall... (I beste fall --> email: [email protected] ) Endret 7. september 2004 av AndVorD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg