peteik Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg vil gjerne bytte Tony Hawk Pro Skater 3 med et PSX/PS2/PC spill!! (Backup) Du må ha chip!!! Lenke til kommentar
peteik Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 Hva har du?? Lenke til kommentar
NemesiS Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 theme park world eller no......red alert 2......age 2.......jeg har noen playstation spill da....men det er for 1'arn......;( Lenke til kommentar
baltuz Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 hva slags pc spill kunen du tenke deg dah? mvh Allan tangedal Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Salg av piratspill er strengt tatt noe som ikke er velkommen på dette forumet. Gå og selg dop til ti-åringer eller noe slikt i stedet. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Syntes jeg hørte snakk om bytting jeg? Ja jeg er enig, litt på grensen, men la dem nå få kose seg litt før jul da. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Gå og selg dop til ti-åringer eller noe slikt i stedet. Tjihihihihi Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Warez er ikke tema på dette forumet, uansett form. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Er enig i at warez,gamez,mp3z ikkje har noko på forumet å gjære...Men,synest heller ikkje oppfordringar til salg av dop til 10åringer(ikkje til noen andre heller for den saks skyld)har noko på forumet å gjære..Men,så er eg ikkje admin eller moderator på dette forumet.. Så det er opp til adminane og moderatorane å bestemme kva som er tillatt og ikkje... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Warez er ikke tillatt. Hvis du hadde hatt en grunnleggende sans for humor hadde du skjønt utsagnet mitt. Jeg ønsker uansett ikke å holde liv i denne tråden, så jeg håper vi kan legge den død nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå