FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hører akkurat nå på "Tonic - Future says run", noen som har hørt om Tonic? er de bra? Liker sangen! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er et lokalt band i Tromsø som heter Tonic, mener jeg. Er vel ikke det helt store, så vidt jeg har hørt. Men det er sikkert ikke de du mener uansett. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 hehe, nei, disse gutta er amerikanere! Anbefaler folk å sjekke ut Future says run Knock Down Walls Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 De har vel ikke tilfeldigvis sangen "If you could only see"? Herlig sang! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 yepp, det er dem ja.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kanskje jeg bør sjekke de ut... Hva anbefaler du av album? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå