carlp Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg lurer paa om det er noen som har gjort BIOS flashing paa g556e som visstnok skal fikse problemet med at den er klokket til 600mhz og ikke 1700 som min egentlig skal ha Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dette kalles SpeedStep og gjør at prosessoren klokker ned til 600Mhz når den ikke trenger mer. (regner med det er i windows du skjekker og at dette er saken) Lenke til kommentar
carlp Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Det staar 600mhz i BIOS ogsaa Lenke til kommentar
hce Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kan muligens ha noe med om den er optimalisert for batteri eller ytelse, se etter en slik innstilling i BIOSen. Prøv også å fyr opp litt heftig programvare og se om den spretter opp til 1700. Lenke til kommentar
sazi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 I den 'nye' testen av g556e, nevner de en feil ved biosen som begrenser cpu'n til 600mhz. Dette skal kunne rettes opp ved å flashe biosen til nyeste versjon. Dette gjelder 'vistnok' kun DI sine maskiner (og kun de med dothan), fordi de ikke viste om dette. mulig jeg tar feil, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå