Bear^ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Har lastet ned et brett til Battlefield 1942, men nå får jeg ikke testa det ut. Har plassert til i Archives->bf1942->levels men får det ikke frem, verken på instant battle eller vis jeg skal opprette en LAN server. Hvor er det jeg skal plassere brette? Edit: Har også plassert den i mods\archives\bf1942\levels, men skjer lite da å. Endret 7. september 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Maps (.rfa) skal hit: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Archives\bf1942\levels Endret 7. september 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Been there, done that. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Opprett et multiplayergame som Conquest - så finner du det nok. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Men det skal jo ligge sammen med SinglePlayer åsså! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Maps som skal spilles singleplayer må spilles sammen med boter. X-tra-maps har som regel ikke boter med, så derfor må du spille multiplayer =) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Maps som skal spilles singleplayer må spilles sammen med boter. X-tra-maps har som regel ikke boter med, så derfor må du spille multiplayer =) Ja, så må han IKKE ha coop-boksen krysset av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå